Gå til innhold

Uventet forundringspakke fra Holgers kom i posten


ronasen

Recommended Posts

Fikk en overraskende pakke fra Holges i dag med innhold M101 High Concentrated Detailing Shampo og C701 Wheel Fast Cleaner og en Rupes caps.

 

Jeg tror den kom fordi leveransen av Rupes iBrid Nano ble kraftig forsinket.

Min ble bestilt under Rupes treffet i Tønsberg.

 

Er det flere som har fått denne pakken?

Rupes.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, ronasen skrev:

Fikk en overraskende pakke fra Holges i dag med innhold M101 High Concentrated Detailing Shampo og C701 Wheel Fast Cleaner og en Rupes caps.

 

Jeg tror den kom fordi leveransen av Rupes iBrid Nano ble kraftig forsinket.

Min ble bestilt under Rupes treffet i Tønsberg.

 

Er det flere som har fått denne pakken?

Rupes.JPG

Fikk den i dag selv. Det er pga. Nano forsinkelsen ja

Endret av overlay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en sikkelig overaskelse:) har ikke fått det selv men, det er ryddig av dem og sende noe attåt. Ble jo veldig skuffet når jeg endelig fikk min og en uke etterpå så var det tilbud på gatebil til 5500 ,- Så dette får ikke dem. hihi var kanskje ikke så dumt og bestille fra en seriøs forhandler :) Vi må neste rose når man gjør det riktig også de fikk nok mye ufortjent/fortjent pes under lanseringen. Så da må man skryte når de rydder opp også. Stillhet er skryt sier dem, men er lett å ta dette forgitt. Tommel opp fra meg i allefall:D

Endret av Sanden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er det noen som har fått som har bestilt fra noen av samarbeidspartnerene her og fått dette? Har etterspørt hos forhandeleren jeg har kjøpt av, de har ikke fått noe innformasjon om nor av dette. Er bare nysgerrig da det ble fortalt at de skulle komme på banen med noe, i å med at jeg er midt i en flytte prosses så er jeg redd de sender til den gamle adressen. Dermed så kan jeg risikere at jeg ikke får noe😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Sanden skrev:

Er det noen som har fått som har bestilt fra noen av samarbeidspartnerene her og fått dette? Har etterspørt hos forhandeleren jeg har kjøpt av, de har ikke fått noe innformasjon om nor av dette. Er bare nysgerrig da det ble fortalt at de skulle komme på banen med noe, i å med at jeg er midt i en flytte prosses så er jeg redd de sender til den gamle adressen. Dermed så kan jeg risikere at jeg ikke får noe😕

Jeg kan informere om at jeg forhandsbestilte min Nano hos bilnerden, og fikk slik "trøstepakke" i posten direkte fra Holgers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, overlay skrev:

Jeg kan informere om at jeg forhandsbestilte min Nano hos bilnerden, og fikk slik "trøstepakke" i posten direkte fra Holgers.

Min ble bestilt og kjøpt hos Bilnerden under Rupes treffet i Tønsberg.

Kanskje denne pakken kun kommer fra de som handlet hos Bilnerden?

 

Jeg vet ikke, men det var en en veldig hyggelig overraskelse som kom uoppfordret fra Holgers. :thumbs:

Endret av ronasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens, det virker som det er som dere sier. At de som er bestilit hos bilnerden som har fått. Jaja da får jeg avskrive dette. Men det er jo artig at de gjorde dett uoppfordret for de som har kjøpt hos bilnerden i allefall😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...