Gå til innhold

Vasking Av Kluter M.m


jvaule

Recommended Posts

Nå kommer det et nybegynner spørsmål her ;)

Vasker dere microfiber klutene, Cobra " tørkehåndkle" og polleringspadsene.

Bruker dere vaskemiddel? Eller milo f.eks?

90,60 eller 30 grader?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing

Jeg har vasket pads og Microfiber klut sammen på 40 grader med blenda farger... Vet ikke om det er riktig, men det er jo vaskelapp på Microfiber kluten da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster de rett i vaske dunken etter bruk. Så venter til den er full. Hehe

;) da går det rett i vask med milo i morgen.

Pollerte bilen i helga, ble meget bra til det begynnte å regne ti min etter jeg var ferdig. så var det 2,5 time med kjøring i regnværet inn til oslo fra grimstad. oh yeah det var artig!

Men var greit å bare kunne spylle driten av bilen i dag igjen da uten å måtte til med masse såpe og dill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honnings88

Mine Microfiber kluter har en lei tendens til å havne på garsjegulvet mens dem blir brukt. Bruker de da selvfølgelig ikke på bilen etterpå, men plages av at selv etter vask er de fulle av barnåler og småblader. Dette tar en evighet og rense ut med pinsett. Noen som har noen bedre forslag?

Og ja, jeg kan bli flinkere til å oppbevare dem. Men ikke sånne tips jeg trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnåler og blader? Hvordan i huleste får du på dem?

Legg padene i en pose før du slenger dem på gulve, så er eneste veg for barnålene å komme på paden via bilen. :)

Tror det var snakk om Microfiber-kluter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honnings88

Jepp er snakk om Microfiber kluter. Og vet jo at hvis de ikke havner på bakken blir det ikke et problem. Men nå er jeg ute etter å finne en smart måte å fjerne det som har satt seg i Microfiber klutene på.

Særlig Meguiars sine Microfiber kluter suger til seg alt som er av småbøss. Og det henger jo fast som om den var magnetisk. he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...