Gå til innhold

Vis oss ditt motorrom!


Larsen-Racing

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Hvor er ditt Larsen?

IMG_1201.jpg

Jammen ikke sikker på om motorn er vaske behandlet her da det er et bilde fra 06 tror jeg....rekker ikke bli møkkete da..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing
Hvor er ditt Larsen?

Jammen ikke sikker på om motorn er vaske behandlet her da det er et bilde fra 06 tror jeg....rekker ikke bli møkkete da..

Pent og rent! Jeg vasker motoren hver gang jeg vasker bilen jeg! hehe.

Får vel legge opp bilde jeg og da senere, hadde ikke tid i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen. Der var det rent og pent. :) Har du vurdert å kjøpe ny ekspansjonstank?

Her er mitt.

Jeg er ikke ferdig å vaske oppi der enda.

Smørte wolfgang black diamond tire gel på alle gummislangene idag. Det er jeg veldig fornøyd med. :)

Målet er at det skal bli så skinnende der nedi at inspektøren på BT ikke greier å se hvilken motor det er. :P

Skal etter hvert lakkere innsug og toppdeksel svart, og høyglanspolere tårnstaget.

10042008132.jpg

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing
Larsen. Der var det rent og pent. :) Har du vurdert å kjøpe ny ekspansjonstank?

Det kommer:) Og ny radiator.

Endret av Larsen-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

BMW motorer er som regel veldig gjennomførte B)

Skal legge ut bilde av min snart, når jeg har fått vasket den, her skal plastic shine få lov til å gjøre en god jobb da nesten alt er plastik :lol:  tilogmed innsuget er av plast hehe.. men er ikke vanlig plast da turboguttene i statene kjører over 400 gamp på det. Grunnen til at det er plast er vist fordi innsuget ikke skal ta varme fra motoren, så da vil luften inn til motoren 

bli kjøligere.

Bare håper jeg har nok plastikk shine igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honnings88

Er mye plast i motorrommet her i gården også. Men siste modellene til BMW har begynt å redusere plast deksel forbruket. Gikk vel for mange timer på verkstedene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing
Pent motorrom Larsen. :) Men se om du klarer å fjerne litt swirls på toppen.. Da blir det 100% og klar for utstilling. :wub:

Det blir ikke lett du! Men om toppdekselet og plenumet skal av en god stund så skal det lakkeres. Er ikke lett å se, men det er ikke samme farge på bilen og motoren. Var heldig å fant en som lakkert fra før:D

Blir ikke lett å fjerne alt det swirls for hånd. Har gått over med Autoglym paint renovator en gang før. Kan si det sånn at det så IKKE slik ut når jeg kjøpte den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig S14 du har der Larsen! :D

Skal posten ett bilde av den alkoholiserte motoren min også, så snart jeg kommer hjem og får vasket litt plastikk. Desverre ingen S14 da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsen-Racing
Herlig S14 du har der Larsen! :D

Skal posten ett bilde av den alkoholiserte motoren min også, så snart jeg kommer hjem og får vasket litt plastikk. Desverre ingen S14 da :rolleyes:

Takk takk:D S14 er morro det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Larsern
Ser jo helt strøkent ut allerede. :)

Det var ganske bra, men etter å ha tilbakelagt 10-12000 km med salt og søle er det noe ganske annet. Satser på å få tatt en skikkelig runde til helga så får jeg komme med noen nye bilder da :)

2003 Porsche Carrera 2

2004 Range Rover TD6

Samlede S&S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min 94 modell 325i :)

120-2027_IMG-2.jpg

120-2030_IMG-1.jpg

119-2000_IMGb.jpg

(vennligst se bort fra noen skruer og manglende plastdeksler ved radiatoren her .. :unsure: )

119-1997_IMG-1.jpg

119-1996_IMG-1.jpg

(og her.. )

Endret av restify
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...