Gå til innhold

Meguiars dag


Petter

Recommended Posts

Petter

Fikk innvitasjon på facebook:

MEGUIAR'S BIL-SPA TREFF!

Når ga du sist din kjære en velfortjent overhaling?

Arrangør: Panvulk AS

Kategori: Saker - Samling

Nettverk: Global

Dato: 16. mai 2009

Tid: 10:00 - 18:00

Sted: Panvulk AS/MEGUIAR'S

Gate: Aslakveien 20

By: Oslo, Norway

Vis kartGoogle

MapQuest

Microsoft

Yahoo

E-post: liv.lunder@panvulk.no

BeskrivelseMEGUIAR'S Show & Shine inviterer til BIL-SPA treff 16. Mai kl. 10.00 hos Panvulk i Aslakveien 20 på Røa i Oslo.

Her vil du som bileier få demonstrasjon av MEGUIAR'S unike bilprodukter til bilen din nå som vårpussen og sesongen står for tur.

Det vil også bli noen strøkne vårtilbud på mange av MEGUIAR'S produktene som du vil trenge for å få frem glansen hos din kjære!

Vi har begrenset med plass så meld deg på snarest med en e-post til liv.lunder@panvulk.no Dette er for å se hvor mange som kommer, og er ikke bindende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Edru på 16. Mai?

Neppe.

Full på Meguiar's-treff?

Straks litt mer spennende.

Hadde vært kult å vært med på et slikt en gang, men jeg har som Christer en liten plan om å være utilregnelig den dagen...

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
synd det er på 16 mai og i Oslo:(

Er jo såå langt til Oslo fra Fredrikstad da :) Synd jeg ikke så denne før nå...

Endret av Dr_S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynjar
Er jo såå langt til Oslo fra Fredrikstad da :) Synd jeg ikke så denne før nå...

Du gikk ikke glipp av spesielt mye. De hadde fått inn en fra Megs USA som gikk litt rundt å sprutet QD på bilene og som polerte litt på en bakskjerm og et Morris panser. Virket som en veldig hyggelig kar med masse kunnskap, som alle og enhver kunne lært et og annet triks fra, bare synd han var så fryktelig introvert. Ellers så hadde de masse produkter fremme og en fin stand med forbrukerserien og 20% rabatt på varene. Utrolig synd de ikke gjorde mer ut av treffet ved å ta en skikkelig gjennomgang rundt et par biler med forklaring av produktene og kanskje aller viktigst at når de promoterer G220 så bør de sørge/oppfordre til at alle som er innom der får testet den. Var nesten så jeg fikk lyst til å ta på en Megs skjorte å begynne å forklare og demonstrere - noe jeg selvsagt ikke gjorde, men det er bare synd at de ikke gjør noe mer ut av det når de har alle forutsetningene til rette for å få et bra treff.

Hadde de satt sammen en skikkelig DA pakke med G220 og en fin kombo med vaskesaker og alt så skal jeg love det hadde fått bein å gå på... Nei, dette treffet får terningkast 2 fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...