Gå til innhold

Familieracern detailed :)


cyanide

Recommended Posts

Samboer har gått til innkjøp av en svart blank 05 Touran, som har gått som leasingbil, og sannsynligvis aldri har sett noe annet enn maskinvask.

Bilen var grå når den ble vasket. Så mildt sagt ikke ut :o

Først fjerning av emblemer :) Så hoppet jeg rett på Scholl S3+! På 50/50 bildene er det kun kjørt en runde med s3+. Burde vært kjørt iallfall to ganger, men pga jeg ikke har egne lokaler og at det begynte å bli seint så ble det bare en runde rubbing.

DSC_0003.jpg

DSC_0006.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0032.jpg

Her e det kjørt en runde S3+ og en runde S30+.. Klart til lakkforsegling :)

DSC_0036.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0045.jpg

DSC_0046.jpg

Etter S30+ og ipa wipedown dro jeg på med CG Vertua Bond. Denne var helt rå :D

Så ble det CG Jetseal og Petes 53 kun på fronten. Skal ta denne bilen en runde til nå som det begynner å bli vår her oppe i nord :)

Var litt slapp med bildene, men måtte som sagt prøve å være litt rask her :P Ble ferdig kl 4 på natta.

Total tid = ca 9 timer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njo, nja.. Vel, den ble vel ganske bra mtp at det ble kun kjørt en runde rubbing og en runde finishing. Men det er vel ofte slik det blir med biler som ser forjævlige ut :) Gleder meg iallfall til å få tatt den en skikkelig runde :) Synd at det var mye steinsprang og slikt. Kanskje ikke annet å forvente på en leaset bil :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Strøkent dette... ikke værst med 9 timer på denne jobbe, jobbet effektivt du da :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker gutter :) Ja, var full gass på denne. Såvidt jeg hadde tid til å vente på jetsealern :D Stakkars han kompisn min som stilte med lokale, som ikke hadde annet å gjøre enn å stå å se på.. Hehe :)

Han ble nesten litt misfornøyd når jeg var ferdig. Når jeg kom inn på verkstedet var hans 200sx den blankeste bilen der. Når jeg rulla ut hadde jeg blankest bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...