Gå til innhold

Finansavisen tester Ferro-Bet Rustvask IGJEN!!


Ferro-Bet

Recommended Posts

Hei.

Vil bare informere alle vaskegale mennesker om en test gjotr av Finansavisen lørdag 18 april.

Testen ble gjort på Ferro-Bet Rustvask nok en gang ;)

Artikelen blir publisert på vår hjemmeside i løpet av kvelden.

Her kan du også lese den forige testen som ble gjort mot Alu-felger.

NB NB: Vi scoret 10 av 10 mulige poeng....NOK EN GANG!!!! :D

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

en ved navn Tore som tester der, han testa den på båt, og den tar SYKT mye dritt på et båtskrog...

Og flere bør lese finansavisen på lørdager, bilbilaget der "motor" er bra lesestoff det, noe av det bedre mht bil"blader" her på berget, kunne bare vært mer bilpleie der da.... Ketil? sendt noe enda? he he

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en ved navn Tore som tester der, han testa den på båt, og den tar SYKT mye dritt på et båtskrog...

Og flere bør lese finansavisen på lørdager, bilbilaget der "motor" er bra lesestoff det, noe av det bedre mht bil"blader" her på berget, kunne bare vært mer bilpleie der da.... Ketil? sendt noe enda? he he

Vi får ringe dem når vi skal ha treff, så blir de nok fort interessert i bilpleie også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

tro meg....e-poster er sendt, tror jeg lå ann til politianmeldelse en stund pga mas, så har slappa "litt" av etterhvert, men vet han er innom på hovedsiden innimellom og myser litt, men er nok ikke her inne... grei jobb han har uansett da :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger testen ute på hjemmesiden vår.

http://www.ferrobet.no/div/finansavisen_april_09.pdf

Er gøy når man får slik respons fra en journalist i et slikt fagblad.

Da skal jeg holde kurs med Torshov Bilrekvista avd. Strømmen om 2 timer. Passe på at selgerne er faglig kompetent! ;)

God vår fra oss i Ferro-Bet

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh...dette var jo fra samme journalist og ingen "test" dette heller, på lik linje med august i fjor...hm......

Misforstå meg rett, produktet er sikkert knall det, men det hadde vært fint med en skikelig sammenligningstest i artikkelen da for å få et mer nyansert bilde.

Hvordan er f.eks. Ferrobet vs. Sonax Extreme Rim cleaner vs. Prickbort vs. Turtle Prewash-T vs. Megs.....................

Smellycat - på tide med omfattende test eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Det ser ut som om det funker gull ja, vil alikevel teste dette sjøl tror jeg...gjerne mot Sonax sin Extreme Rim cleaner som er det heftigste jeg har forsøkt + PH nøytral (noe vel Ferro Bet IKKE er).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Vi kan ikke få noen til å lage en slik test for oss, da det ville være som å "kjøpe" god omtale.

Vi ville sette stor pris på en helt upartisk utprøvning av produktene mot våre konkurenter.

Testen Bernhard gjorde er midt i blinken, da den er gjort av en som kjenner mange firmaer og mange kjemiklier.

Det som skal sies er at selv 100 tester i blad kan ikke bli like troverdig som en test gjort av deg selv, på egne primisser.

Gjør tester, og fortell meg gjerne hvordan det gikk.

Ris og ros er det som skal til for å holde debatten i gang ;)

A/S Ferro-Bet
Jan Magne Andreassen


Tlf: +47 33770470
Mob: +47 92055467
Fax: +47 33770205

Send meg e-post

Hjemmeside / Homepage
http://www.ferro-bet.no
Vår Youtube side

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...