Gå til innhold

Dårlig resultat..Sonus Der Wunder Drying Towel, Pkg/2


Tiger

Recommended Posts

Er det noen som har denne . Syntes den ikke suger opp vannet i hele tatt. Må gå mange ganger over samme sted, men fremdels da er det vannstriper igjen på lakken. Syntes resultatet er så elendig at jeg tok frem pusseskinnet igjen:(

Hvilken erfaringer har dere med dette produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Bruker kun den og CG Miracle Dryer jeg..

Så du har ikke noe å utsette på dette produktet... du får ikke slike vannstriper på lakken?..eller blir lakken tørr etter du går over med kluten?

F.eks hvis jeg legger den over taket på bilen og lar den ligge der noen sekunder får så dra den av, ligger det masse vann igjen der kluten lå.

Endret av Tiger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Langt derifra, de 2 er de jeg har som fungerer best synes jeg.. Prøv å vask den på 90grader sammen med mf vask eller litt milo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt derifra, de 2 er de jeg har som fungerer best synes jeg.. Prøv å vask den på 90grader sammen med mf vask eller litt milo..

ok, legger dem i vaskemaskinen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Er det beskyttelse på bilen du tørker? Hvis ikke kan det hende du ikke synes den fungerer opptimalt. I alle fall det jeg har erfart. Tror i alle fall det kommer av at når det ligger på en LSP er lakken nesten 100% gjevn uten bittesmå "groper" der vannet ligger igjen når du går over med hånkle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Mener å huske at han nettopp har shinet bilen og lagt på mg 21

Utrolig hva du husker :) eller får med deg!

Det er riktig det Bernhard sier.

Nå ligger de i vaskemaskinen på 90grader med milo og såpeskuffen er grundig rengjort.

Kommer tilbake med resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nyshinet bil er det bare og la vannet renne over bilen når du skal tørke.Er ikke mye vann igjen etter noen få minutter.Da er det bare og ta frem kluten og tørke de siste dråpene som er igjen på bilen.Skånsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du nyshinet bil er det bare og la vannet renne over bilen når du skal tørke.Er ikke mye vann igjen etter noen få minutter.Da er det bare og ta frem kluten og tørke de siste dråpene som er igjen på bilen.Skånsomt!!

Greit nok det, men når ikke kluten tar vekk dette vannet heller blir det et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostrider264

Har Sonus Der Wunder Drying. Synes akkurat det håndkle fungerer dårlig enten det er beskyttelse på bilen eller ei, vasket slik eller sånn. Har degradert Sonusene til kanal- og felgklut. Kjøp f.eks. et par Guzzler i stede.

Personlig bruker jeg trykkluft (glimrende til å få vann ut fra speil, dørhåndtak, vinduskanter, pyntelister ol.) og Waterblade, men det er mange her inne som er skeptiske til Waterblade siden det lett kan ripe lakk hvis du ikke er veldig nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...