Gå til innhold

Design av bilvaskebøtte


Nina-Swantech

Den perfekte bilvaskebøtten  

170 medlemmer har stemt

  1. 1. Hva er den ideelle fasong på bøtten?

    • Rund
      129
    • Firkantet
      18
    • Oval
      9
    • Nytt spennede design
      14
  2. 2. Hvor viktig er det at lokket er helt tett?

    • Svært viktig
      102
    • Viktig
      41
    • Mindre viktig.
      20
    • Uviktig
      6
  3. 3. Hvor mange liter bør bøtten romme?

    • 10-12
      3
    • 12-15
      17
    • 15-18
      73
    • 18-20
      76
  4. 4. Hvor viktig er det at bøtten har hjul?

    • Svært viktig
      10
    • Viktig
      46
    • Midre viktig
      83
    • Uviktig
      30
  5. 5. Hva farge bør den ha?

    • Hvit
      81
    • Sort
      59
    • Blå
      11
    • Rød
      10
    • Grønn
      5
    • Gul
      3
  6. 6. Hvilke funksjoner er viktige for deg ved valg av bøtte? (Du kan velge flere alternativ)

    • Pris
      120
    • Utseendet
      29
    • Størrelse
      108
    • Godt håndtak
      113
    • Farge
      19
    • Hellekant
      18
    • Lokk
      108
    • Bunnrist
      146
    • Hjul
      40
    • Ergonomi
      35
    • Kan brukes som krakk
      77
    • Plast kvalitet/tykkelse
      138


Recommended Posts

Vi satser alt på å få pakket og sendt alle bøttene førstkommende mandag.

Beklager at vi ikke har fått de avgårde før. Jeg kommer med en oppdatering på mandagen.

Jobber som produktutvikler for SwanTech AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Årets influensa epidemi satte en effektiv stopper for alt som hadde med bøttene å gjøre forrige uke.

Nå er endelig alt pakket og merket, og varene blir plukket oppe av posten i morgen.

 

Med litt hell og lykke vil dere kanskje ha bøttene i hende før helgen,

  • Liker 2

Jobber som produktutvikler for SwanTech AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet min på Posten i dag, så mange tusen takk for den fine sen-juls presangen :-)

 

Førsteinntrykk veldig bra. Kun én liten ting som kan være verdt å ta med videre i utviklingen:

 

Den lille grønne plastfliken i grit guarden, som man skal kunne dra i med en enkelt finger for å enklere å få opp rista, den hadde knekt av allerede før bøtta var pakket ut. Pga. for tynn plastikk.

 

Lykke til med salget :-)

  • Liker 1

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RalphDarwin

Jeg hentet min på torsdag mener jeg, og tusen takk! :)

Jeg har ikke fått testet den ut, og har egentlig ikke håndvasket bilen min på en god stund. Går mest i kjemivask og spyling denne sesongen. Men den virket jo solid. Vet ikke om jeg tør å stå på den, men vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
3 timer siden, RalphDarwin skrev:

Jeg hentet min på torsdag mener jeg, og tusen takk! :)

Jeg har ikke fått testet den ut, og har egentlig ikke håndvasket bilen min på en god stund. Går mest i kjemivask og spyling denne sesongen. Men den virket jo solid. Vet ikke om jeg tør å stå på den, men vi får se :)

Jeg har med mine 110 kg (mer etter jula???) hoppa på den - uten tegn til svikt. Men nå er det ikke noe stort behov for meg å stå på vaskebøtta uansett, men er jo greit å ha testa påstanden ;) 

  • Liker 2

Detailshop.no

Koch-Chemie, Colourlock, MTM Hydro, R+M Suttner, Poka Premium, FX Protect, Work Stuff, Kwazar, The Rag Company, Vinove, 3D, Mavel, John Guest, APS Pro, Scangrip, Liquid Elements, Flex, Kränzle, IPC Foma, Wera.

 

Gnukkehjørnet
En uhøytidelig podcast om detailing og meningen med livet (mangelen på et?). Du finner oss på Libsyn, Spotify, iTunes og RSS!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter pris på alle tilbakemeldinger, og gjør notater på både hva som oppleves som bra og dårlig med produktet.

 

Vi designet bøtten og lokket for 120kg belastning pluss sikkerhetsmargin :D

 

Andre produksjonsbatch er allerede i gang og vi har fått på plass endel forbedringer allerede. Vi prøver med en annen plastblanding på sort og transparent, da disse har vist seg å være noe sprøere enn de grønne og oransje bøttene.

 

 

Jobber som produktutvikler for SwanTech AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RalphDarwin
2 timer siden, Storefot skrev:

Jeg har med mine 110 kg (mer etter jula???) hoppa på den - uten tegn til svikt. Men nå er det ikke noe stort behov for meg å stå på vaskebøtta uansett, men er jo greit å ha testa påstanden ;) 

Liker det! Da får jeg stå på den jeg og! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Får komme med en tilbakemelding. 

Konseptet, og bøtta med dens egenskaper liker jeg. Jeg bruker atomizaflasker når jeg er på selvvasken (har topp på, ellers er de for høye med sprayhodet) , og de satt som støpt i flaskeholderen. Desverre var det mye knekt plast i bøtta når den kom i posten, og faktisk såpass knekt at det var hull i bøtta. #bløttbagasjerom. 

Håper det er kraftigere materiale i den nye batchen. 

Endret av Stian.R
Korrigering.

Hilsen Stian

RSR Autospa

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer

Eneste jeg reagerte på når det kom til "kvalitet" var lokket. Tviler på at det holder på plass 16 liter vann hvis bøtta velter.

Bortsett fra dette satt risten som støpt og bøtta i seg selv virket solid (grønn type) :)

Har enda til gode å teste den skikkelig, da det ikke er vær for å vaske ute. Og ved vask på bensinstasjon bruker jeg bøtte med skrulokk, så jeg er sikker på å ikke få bagasjerommet fullt av vann,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøtte er mottatt, og med noen samples på kjemi! :-)

Gleder meg veldig til å prøve, men har ikke fått vaskevær på et ledig tidspunkt i helga enda :-)

 

Har selvsagt forsøkt å stå på den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at bøttene omsider har kommet frem. Ikke så bra at noen ikke har tålt postgangen. De som har fått skadet bøtten i posten kan ta kontakt med meg på pm så sender jeg ny, legg gjerne med bilder så vi får sett på hvordan skaden er oppstått.

 

Vi har eksperimentert med å få bøtten vanntett ved velt, men har enda et stykke vei å gå her. Både utformingen på selve bøtten og festeanordningen på lokket er faktorer som gjør dette problematisk.

Ikke lett å konkurrere med runde bøtter med skrulokk på dette området :lol:

Jobber som produktutvikler for SwanTech AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden
Godt å høre at bøttene omsider har kommet frem. Ikke så bra at noen ikke har tålt postgangen. De som har fått skadet bøtten i posten kan ta kontakt med meg på pm så sender jeg ny, legg gjerne med bilder så vi får sett på hvordan skaden er oppstått.
 
Vi har eksperimentert med å få bøtten vanntett ved velt, men har enda et stykke vei å gå her. Både utformingen på selve bøtten og festeanordningen på lokket er faktorer som gjør dette problematisk.
Ikke lett å konkurrere med runde bøtter med skrulokk på dette området [emoji38]
En pakning, "jekkekrok" på hver side. Akkurat som på mye lokk til ildfaste former, syltetøyglass osv :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slettes ikke noe dumt forslag det der. Vi holder på å prøve ut ulike typer epdm pakninger. Det er allerede laget plass for disse i lokket.

  • Liker 1

Jobber som produktutvikler for SwanTech AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
steinroger76

Gritguard i sammenbrettet form som flaskeholder kunne gjerne hatt mulighet til å ta flasker i noe over 10 cm bredde mot dagens ca 8 cm, mange av oss har type Kwazar flasker som er i den størrelsen. Da ville samtidig mange andre typer orginalflasker og passet i, som f.eks Sonax sine liters som ikke er runde og mange andre. Jeg har to stk av bøttene og liker konseptet, men om bøtta hadde vært litt bredere og litt høyere og gritguard hadde hatt mulighet for å ta den typen flasker så hadde det vært perfekt 😊 Evt så lager dere en større type i tillegg så man har flere muligheter i bøttevalg 😉 En type "washboard" hadde og vært greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hyggelig å se at det fremdeles kommer tilbakemeldinger og ønsker på bøtten.

Vi har planer om enda en bøtte og vi vil også her ha dere med på å bestemme hvilken retning vi skal gå i.

Jeg vil opprette en ny tråd for dette.

Jobber som produktutvikler for SwanTech AS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...