Gå til innhold

Den "røde fare" er i hus


Innovation

Recommended Posts

Innovation

Nå har jeg vært hos Bernhard og handlet meg den nye gromgutten, FOMA 825.

Har allerede testet den og kan ikke annet enn å si meg fornøyd! Må bare skaffe meg foam-gun til den...

Så nå kan all tenkelig møkk bare prøve seg på bilen min, så trekker jeg frem den røde fare og viser hvor lurt det er... :-D

Bildene er tatt inne, og tok kun 13,5 sek før fruen mente at den passer bedre andre steder. (Jeg forstod selfvfølgelig ikke hva hun mente) ;-)

post-360-1239641694_thumb.jpg

post-360-1239641910_thumb.jpg

post-360-1239641928_thumb.jpg

post-360-1239641946_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Strøkent... men ja koner har en merkelig smak når det kommer til innredning hjemme :)

Denne passer ved siden av tvn denne :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innovation
Husk å vokse den!

Det er allerede gjort, men SW Concorso. Holder det? ;-)

Strøkent... men ja koner har en merkelig smak når det kommer til innredning hjemme :)

Denne passer ved siden av tvn denne :)

Jepp, slik er det. Kjenner jo følsen når hun uttaler; "Bor du i garasjen eller?"... Og jeg svarer; "Nei, er du gal..."

Men, sannheten kjenner jo de fleste her inne til *LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Ser ut som en grommaskin det der.

Hvordan fungerer kabeltrommelen? Har en Nilfisk spyler på hytte med kabeltrommel, det fungerer heller dårlig. Slangen er egentlig for stiv å rulle opp, så det blir bare tull.

Det er kanskje mer gummiaktig slange på denne?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

Må bare vri den "rett" når den rulles inn... samme om du ikke har trommel når du samler slangen

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Som Truls sier, samt at jeg tørker over slange og ledning, så slipper jeg så mye dritt på maskin, klær og i boden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innovation
Håh! Har du ikke egen bilpleiebod?

Jo, har det. Det fine er at den er isolert så da slipper jeg frostskader på utstyr og produkter i "lavsesongen" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på Bernhard :)

Gleder meg til å høre om hva du synes om slangetrommelen etter litt bruk. Har en Karcher med trommel nå, og den er god for søpla, ettersom den trommelen er helt ubrukelig. Kanskje Foma har en bedre løsning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Tenkte mer på Bernhard :)

Gleder meg til å høre om hva du synes om slangetrommelen etter litt bruk. Har en Karcher med trommel nå, og den er god for søpla, ettersom den trommelen er helt ubrukelig. Kanskje Foma har en bedre løsning?

Jo, på 170kvadrat.... Du var der når du hentet Mimo'n din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...