Gå til innhold

Bulk - FIX


Ståle

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bernhard

Har ikke prøvd den selv, men ifølge en kollega i Sarpsborg så fungerer den veldig bra på "runde" bulker... Har tenkt litt på å teste den selv, meeeeeeeeeeeeeen har ikke kommet sålangt enda... Er vel noe lignende de bruker på verksteder tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke prøvd den selv, men ifølge en kollega i Sarpsborg så fungerer den veldig bra på "runde" bulker... Har tenkt litt på å teste den selv, meeeeeeeeeeeeeen har ikke kommet sålangt enda... Er vel noe lignende de bruker på verksteder tror jeg...

Har du den inne hos dere ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Kenneth Nilsen

Det funker, men bulken blir jo ikke heeeeelt borte, du vil kunne se den fra riktig vinkel. Men ja, den gjør det den kan utenom å sparkle og lakke. ;) Har ikke prøvd denne, men en fra 3M.

S&S HOF: Ford Escord Cosworth • Porsche 911 • Subaru Impreza WRX

 

Min Mitsubishi Lancer Evo VI Tommi Mäkinen Edition

 

Scandic Shine & Swissvax Approved Detailer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker, men bulken blir jo ikke heeeeelt borte, du vil kunne se den fra riktig vinkel. Men ja, den gjør det den kan utenom å sparkle og lakke. ;) Har ikke prøvd denne, men en fra 3M.

Flott,

Alt er bedre enn slik det er nå, og hvis jeg får to småbulker på panseret til fruens bil litt bedre kommer det til å dempe omlakkeringslysten og spare meg for titusener :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo rundere bulken er, jo mindre vil den synes etter behandlingen.

Har noen runde små "parkerings" bulker på de vertikale panelene jeg håper å kunne få rimelig greit resultat på, de to på panseret er imidlertid litt spisse (kan se ut som om et par ski e.l har falt ned på de) - det fine med disse er imidlertid at de er veldig lett tilgjengelige fra baksiden, og jeg vet at karrosseridoktoren er i molde fra tid til annen :)

Skal kjøpe en slik og kjøre test både av runde og spisse bulker understøttet av fyldig bildemateriale :D

Endret av smellycat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...