Gå til innhold

Bilder fra Strømstad


Tiger

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Det forklarer mye det der, samt gir meg enda en grunn til å droppe sverigetur i påsken.....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster

Ingenting er så artig som Strømstad på Skjærtorsdag.....hehehe. Vekker minner fra yngre dager når en cruisa i gamle rustne amerikanere :thumbs: Var tradisjon i flere år og cruise Strømstad på morgenen og Halden på kvelden. Husker jeg hadde en 80 modell Caprice wagon med 7 seter hvorav siste seterad var bak frem og ruta i bakluka kunne sveves ned, fikk kjerringa til og kjøre tok på de flammelakkerte myggjagerene og drakk øl med bena ut av bakvind med Eddie Medusa og The Boppers på full guffe. Det var stil det.....hehe Kjenner forresten en politimann fra Strømstad og han sier at de aller fleste i Strømstad synes hele greia er artig og at de aller fleste oppfører seg ok. Det har jo tross alt vært en tradisjon siden 50-60 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Kjenner forresten en politimann fra Strømstad og han sier at de aller fleste i Strømstad synes hele greia er artig

De fleste som bor i Strømstad hater dette, og holder seg hjemme bare pga det.

Men heldigvis forstår de at disse apekattene ikke representerer nordmenn generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Har aldri giddet å dra dit, hørte mange som sa det var gøy. Men måtte bare å se på noen bilder fra året før for å se at det ikke var noe for meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Jeg personlig drar ikke dit, men jeg kan skjønne at det er morro for de som liker dette her... har jo vært 18 år en gang jeg også...... faktisk

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster
De fleste som bor i Strømstad hater dette, og holder seg hjemme bare pga det.

Men heldigvis forstår de at disse apekattene ikke representerer nordmenn generelt.

Tror du tar feil her gitt. Selvfølgelig mange som hater dette, det vil det alltid være når det gjelder ungdommer og morro. Men de aller fleste synes det er en artig tradisjon, som tok litt for mye av de siste årene men som nå har roet seg litt igjen. Hva er galt med og ha det gøy og ragge litt, det er tross alt kultur og tradisjon. Raggarkulturen står tradisjonelt mye sterkere i Sverige enn i Norge. Foreldra våres holdt på med akkurat det samme på 60 tallet. Som sagt så mener denne politimannen jeg kjenner at de aller fleste synes dette er en artig tradisjon, men desverre så vil det alltid være noen som tar ting litt for langt.... Men jeg liker Charterturer også jeg da :) Er stolt av og ha deltatt i tidligere års Skjærtorsdagsfeiringer i Strømstad og synes dette er en fin tradisjon så lenge folk ikke begår kriminelle handlinger osv.... RAGGA PÅ!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Tror du tar feil her gitt. Selvfølgelig mange som hater dette, det vil det alltid være når det gjelder ungdommer og morro. Men de aller fleste synes det er en artig tradisjon, som tok litt for mye av de siste årene men som nå har roet seg litt igjen. Hva er galt med og ha det gøy og ragge litt, det er tross alt kultur og tradisjon. Raggarkulturen står tradisjonelt mye sterkere i Sverige enn i Norge. Foreldra våres holdt på med akkurat det samme på 60 tallet. Som sagt så mener denne politimannen jeg kjenner at de aller fleste synes dette er en artig tradisjon, men desverre så vil det alltid være noen som tar ting litt for langt.... Men jeg liker Charterturer også jeg da :) Er stolt av og ha deltatt i tidligere års Skjærtorsdagsfeiringer i Strømstad og synes dette er en fin tradisjon så lenge folk ikke begår kriminelle handlinger osv.... RAGGA PÅ!!! :P

Samtlige ungdommer jeg kjenner i Strømstad kan bare ikke fordra det, og deres foreldre igjen er veldig imot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wreckmaster
Samtlige ungdommer jeg kjenner i Strømstad kan bare ikke fordra det, og deres foreldre igjen er veldig imot det.

Godt vi kjenner forskjellige folk da :) Men jeg tror fortsatt at Polisen kjenner den generelle holdninga ganske godt :thumbup: Men det viser bare at det er forskjellige meninger ute og går og det er jo bare sundt. Er vel nok av folk som hater opera, teater, fotball osv også og synes det er gørteite greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...