Gå til innhold

Www.chemicalguys.eu styr unna! Bruk scandicshine!


Gunnarmikal

Recommended Posts

Gunnarmikal

vil bare anbefale folk og heller bruke noe ekstre på å kjøpe hos scandicshine enn å gjør sol jeg gjorde med shinemaster s21 min, jeg fikk det dekket ny maskin på garanti men fikk aldri noe mer en maskinen i retur, etter dette har det vært x antall mailer og beskjeden er at jeg må bestille noe hos de så skal de sende utstyret de glemte å sende med den sist gang. Dette er uaktuelt, så ba om å få bet 10euro mot at de sendte dette, men det gikk ikke. Enda på visa, det vet jeg ikke enda men de levere møkk kunde service om noe ryker, bruk heller de ekstra kronene hos Ketil scandicshine! 

 

Gunnar

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael

Ikke koselig når forhandlere ikke møter kunder og hjelper å løse problemet. Kanskje de ikke er interessert i å beholde kunder og skape et godt omdømme?

Utenlandske forbrukerrettigheter er ikke mye å skryte av, så det gjelder nok å være kritisk til kjøp av slikt utstyr fra andre land enn Norge. Man stiller i hvert fall betydelig sterkere ved å holde seg innenriks.

Håper det løser seg for deg. Bare ikke gi opp saken og se den som tapt. Fortsett å stå på ditt.

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Chemicalguys.eu er det vel flere som har brent seg hos. Eller var det .uk? Det har vært omtalt her på forumet før

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal

.eu var det, det er liksom kun snakk om 1 bakplste men irriterende nok, gir meg ikke enda. :) men for all del til dere andre, styr unna!

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg handlet Flex DA'en min derfra sammen med litt annet knask for flere år siden og har ingenting vondt å si om dem. Fikk dem til og med til å trekke fra nederlandsk moms sånn at jeg slapp byråkratiet med å kreve momsen tilbake fra nederlandske tollmyndigheter.

chemicalguys.co.uk har derimot vært i hardt vær mange ganger, og er for evig og alltid stemplet som en svindlersjappe.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...