Gå til innhold

Været hos deg!!


Maarten

Recommended Posts

I ren begeistring over hvor sinnykt flott vær vi har i dag, så må jeg skryte litt! Sol fra skyfri himmel og max temp midt i sola i dag på 40 grader.. Utrolig deilig :) :) Spiste mat å greier på verandaen, ikke feil med iskald Pepsi Max heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Maarten

    8

  • truhaa

    3

  • trogha

    3

  • Eirik

    3

Mest aktive i dette emnet

Hans Marius
I ren begeistring over hvor sinnykt flott vær vi har i dag, så må jeg skryte litt! Sol fra skyfri himmel og max temp midt i sola i dag på 40 grader.. Utrolig deilig :) :) Spiste mat å greier på verandaen, ikke feil med iskald Pepsi Max heller ;)

Helt herlig.. vi er vel i samme by i dag B)

..men sola skinner ikke inn på hotellrommet her, så jeg må vel komme meg en tur ut før den er borte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Sola går ned og 10 grader her... Vært ute og ryddet boden i ettermiddag sammen med eldstefrøkna idag, deilig i finværet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Samme her som hos Dennis ;) et par mil på ski er ikke ille i sola (annet en at det går noe sakte)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kris1986

Nydelig vær i Sarpsborg, akkurat hentet frem sommerdekkene som har fått seg en omgang med 1xMG#83 med maskin, 1xDC1 og skal vi se, tre lag meg Wheel Guard fra CG ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her som hos Dennis ;) et par mil på ski er ikke ille i sola (annet en at det går noe sakte)

Høres deilig ut! Er bare 1 liten times kjøretur så har vi også preparerte løyper! Vurderer sterkt å teste ut det nye utstyret mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har 5 min eller 10 min her til naturen... mye bra preppa løyper her, og jeg snakker bortoverski da..

Blir vel lit kjøligere i kveldstimene, så er det på tur igjen blir det om morgenen..

nå er det vel noe kaldere her, men MYE vårligere i lufta..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5 min eller 10 min her til naturen... mye bra preppa løyper her, og jeg snakker bortoverski da..

Blir vel lit kjøligere i kveldstimene, så er det på tur igjen blir det om morgenen..

nå er det vel noe kaldere her, men MYE vårligere i lufta..

Ja, jeg la merke til det samme da jeg dro på jobb i dag! Det var mye mer vårluft ute!! Deilig at den tiden holder på å gjøre sitt inntog!! BTW er gradestokken nede i 5+ her nå. Så jeg antar at den er på 0 ved ski løypene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol er oppskrytt. :P Her har det vært +5 grader og grått uten regn i hele dag.

Ai ai.. Sånn var det på mandag her! Var passe glad for at sola kom fram på tirsdagen! Håper værvarslet for ei gang skyld er riktig! Da blir det fint framover! Ikke like varmt.. Men pytt pytt.. Har jo klart å bli solbrent :lol::P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Aner ikke hvordan temperaturen er, men vil karaktisere det som genservarmt!

Herlig vær iallefall, sola popper frem, og jentene hopper ut av bukser og frakker og store boblejakker.

I'm luving it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...