Gå til innhold

Scratch X på speed


Ståle

Recommended Posts

Som jeg har skrytt av ved enhver både passende - og upassende anledning så har jeg handlet stooore kanner med

prickbort fra www.godkjemi i det siste...dette har åpenbart generert velvilje :)

På samme bestilling så kjøpte jeg også Nanolotus bilglassforsegling, samt diverse fra Meguiars.

En av de tingene jeg kjøpte var den for mange kjente Scratch X...altså ripefjerneren beregnet for hånd og for DA maskin.

Jeg åpnet pakken da den ankom og ble ikke så lite forundret over at det lå 2 meguiars applikatorer i esken men disse hadde en litt annen farge en de gule jeg var vant til, de var nemlig orange.

Det viste seg at han hadde fått inn et brukbart prøveparti av disse applikatorene med en anelse cut i - som skulle revolusjonere bruken og effektiviteten av hånd-produktet scratch X

Her ser dere forskjellen:

nyemegsapplikatorer.jpg

Jeg tenkte ikke noe mere på dette, men i dag plukket jeg frem både tuben med scratch X og de nye applikatorene for å teste dette på et av de få gjenstående panelene på en saab jeg holder på med.

Merket raskt at det var litt tyngre å jobbe med, men fy søren - det er det råeste jeg har opplevd. I løpet av kort tid var panelet blitt så bra at det nesten var for godt til å være sant....

Det kan selvfølgelig ikke sammenlignes med roterende, men resultatet var så sjokerende bra at jeg måtte vaske over med isopropanol for å sjekke at ripene ikke bare var fylt men det var de ikke...de var rett og slett borte.

Dette må være en av de beste produktnyhetene på veldig lenge, og i min store begeistring så sendte jeg naturligvis melding til kazzper (godkjemi.com), som kunne fortelle at han hadde massevis av disse liggende, og om andre var interessert i en vareprøve så skulle de bare sende en pm til han så skulle det ordne seg-men først til mølla prinsippet gjaldt naturligvis :)

panel før :

frscratchx.jpg

panel etter :

etterscratchx.jpg

Disse applikatorene er et "må ha" i mine øyne....for dette var rett og slett imponerende :thumbs:

Send en pm til kazzper og sikre deg noen før det er tomt ;)

mvh

ståle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NeDD

Passe på å bare bruke disse padene til produkter med slipemiddel/rens da.

Ikke dra frem disse til SW boksen liksom :P

Inne i dørhåndtak eller frontfangere med "tåpelig" styling så er dette et absolutt must for å komme til. :)

Ueland Bilpleie & Detailing
v/ Kenneth Ueland - Mob. 93096714.

Mine jobber

Detailer-garasjen

Vår Facebook side
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Funker knall inne i dørhåndtaker også denne her..

fikk mine test pads i posten i dag, skal teste de sammen med MG83 også ikke bare ScratchX..

Vet du om Panvulk kommer til å ta inn disse også kazzper?

(PS hold tråden INNEN topic da ;) )

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker knall inne i dørhåndtaker også denne her..

fikk mine test pads i posten i dag, skal teste de sammen med MG83 også ikke bare ScratchX..

Javel :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Noen andre her som har sjekket med Kazzper om prøver da?

Dennis likte de ha fikk han i allefall..:)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk mine test pads i posten i dag, skal teste de sammen med MG83 også ikke bare ScratchX..

Vet du om Panvulk kommer til å ta inn disse også kazzper?

Det blir spennende å se hvordan de er på MG83 ja, samt de nye SC-X 2.0, Swirl-X og Ultimate Compound... *teste-ivrig*

Panvulk blir sikkert å ta de inn når de får lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har du fått prisen på de eller kommer de til å ligge i samme prisleie som den gule?

Regner med mange har bedt om prøver av deg, men gjem noen igjen da så jeg kan få flere en de 2 jeg fikk her :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått priser foreløpig, blir spennende.

Men jeg har hørt rykter om at disse orange bare er starten på et nytt konsept - ala 3M; med fargekode på etikett eller kork som skal være identisk med farge på anbefalt pad. Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da en aprilspøk :D

DU tok'n!

Hmm.. føler at jeg mot min viten og vilje har vært med på en stor aprilspøk;

- iscenesatt av mange velvillige hjelpere,

- arrangert av Barry Meguiar

- etter ordre fra vår alles store Narre-gud... Smellycat!

- hjeeeeeelppp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...