Gå til innhold

Passat 02 svart kombotips?


Høiland

Recommended Posts

Har en Passat 1,9 TDI 2002 modell med svart lakk på besøk. Kunden ville ha en stegs jobb. Lakken består av mye swirls, men også ufattelig mye rds. Noen som har et tips til kombo og kjøremåte som cutter bra og legger igjen en grei finish? Har rupes 15 og Flex roterende tilgjengelig av maskiner. Scholl, menzerna og rupes produkter. Uber og rupes puter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Ville kjørt to steg uansett jeg [emoji57] nesten lettere.

Enig! Minst like raskt å kjøre et cuttingsteg med roterende å rydde opp med DA enn å på død og liv skulle kjøre 1-steg som blir kompromiss mellom cut og shine! [emoji106]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte opp med 2 steg som dere nevner. S3 med gul uber på flex roterende og s30 med oransje uber på rupes 15 ble fasiten. Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte også Uber gul og menzerna FG400 på grovsteg og uber grønn menzerna 2500 på finsteg på VW Passat 2005 sort metallic. En-stegs på denne bil er nesten umulig skal man få den holofri OG korrigere vaskeriper og swirls/RDS....er min erfaring. Må ha 2-stegs skal det bli bra nok, men jeg er kanskje pirkete og får abstinenser av den minste vaskeripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...