Gå til innhold

Kjøpe Ferrari 360


kermit

Recommended Posts

Utrolig strøken Ferrari til kun 729 500,-

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=60152932&searchclickthrough=true

 

Vurderer nesten å kjøpe denne, her får man mye bil for pengene! 

3,6 l med 400 hk og helt dønn strøken  :wub: 

 

Er det noen her inne som har shina den? Skulle likt og sett S&S.

Hva tenker dere om bilen ellers, er det et godt kjøp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok ingen S&S på denne her inne...

Jeg har en viss kjennskap til den og var delvis med når den fikk stell i vår.

Bilen er vel av de bedre 360'ene i Norge. Har såvidt jeg vet vært skånet for større reparasjoner og påkostninger.

Jeg har ikke mye peiling op Ferrari, men skal du ha en 360 tror jeg ikke dette er noe dårlig kjøp!

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset er/var også til salgs. Mener jeg har sett en link her et sted hvor Ferrarien var på noen av garasjebildene i salgsannonsen.

Bilen var lånt bare til fotoshoot, er en kollega av bileier sitt hus

Bileier er bilentusiast og tror han tar godt bare på bilene han har

Endret av Gimnes

NAD - Nanolex Approved Detailer

 

 

https://www.facebook.com/pages/Gimnes-Auto-Detailing/1568806893331601

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier av Ferrari har vel jobb som gjør at han bør fremstå som redelig også.

Trur ikke han kjører så redelig med en Ferrari.. :-P Liker jo å kjøre fort! Som vist på nattpatruljen. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walkabout

Var og kikket på en 360 i vinter, som skulle selges i Sandnes. Dette var også en ekstremt strøken versjon som hadde blitt sendt ned til Italia rett etter kjøp for ombygging til karbonstoler og skinntrukket veltebur. Eieren av denne fortalte meg litt om kostnadsnivået ved å eie en Ferrari. Girkassen var nylig overhalt (100.000), bærearmer foran var byttet (25.000) også videre. Clutch må byttes mellom hver 5-10.000 kilometer  Det fremkommer av annonsen at det er gjort en del service på denne, og det er bra, men jeg ville sjekket opp hva som er gjort av vedlikehold på girkasse.

 

Den jeg så på hadde F1-giring, og ikke manuell. Eieren av denne mente at den manuelle kassen på Ferrari før 2003 nå er utdatert, og ville aldri kjøpt en Ferrari 360 uten F1-giring. Så her kan du jo prøve deg frem og se hva du er mest komfortabel med.

 

Uten tvil et strøkent eksemplar, men det mangler beige skinnseter for at bilen skal være 100 % komplett imine øyne. Felgene sitter som et skudd på bilen, og den er en nytelse å se på. Med et forbruk på 2,6 liter på mila så må man i alle fall ha råd til å drifte en slik bil, så en bør regne med en god del utgifter til drivstoff, service og vedlikehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Italiensk bil da vettu :P Det ser bra ut, det går også veldig bra men som andre eiere til f.eks Alfa Romeo, Fiat etc sier: "Vi trenger ikke å ordne treff, vi sees jo så ofte på verksteder" :P

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger noen bilder på instagram av han som shinet den. Som ivrig nattpatruljen seer, så fremstår eigeren som en bilentusiast..så tipper nok denne ferrarien har hatt ett godt liv med han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...