Gå til innhold

Bilt Hamber Air Con Bomb CITRUS


Nautilus

Recommended Posts

Nautilus

Jeg har kjøpt en slik bombe for å bruke på den mildt sagt muggne 2005 VW Touran. 

Dette virker jo som et utrolig enkelt produkt, men jeg lurer litt på om dette skaper et like godt resultat som det man får når man leverer inn bilen for "AC Rens" hos verksted? Ser ut som de bruker noe Nanolotus opplegg med slanger de fører inn i kanalene.

Hva tenker dere om disse "bombene" kontra "The real deal"?

Talent is nothing without results.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjennskap til produktet du tenker å bruke, men har blitt overrasket over hvor lite de faktisk gjør når en betaler for rens av AC, så jeg tipper det ikke er noen stor forskjell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg har kjøpt en slik bombe for å bruke på den mildt sagt muggne 2005 VW Touran.

Dette virker jo som et utrolig enkelt produkt, men jeg lurer litt på om dette skaper et like godt resultat som det man får når man leverer inn bilen for "AC Rens" hos verksted? Ser ut som de bruker noe Nanolotus opplegg med slanger de fører inn i kanalene.

Hva tenker dere om disse "bombene" kontra "The real deal"?

Hvis bilen din er direkte muggen så er det ikke sikkert at en sånn bombe vil funke. Da er det skum, ozon eller begge deler som må til

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...