Gå til innhold

takk for maten Bernhard


truhaa

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Biffen på bifferiet i Moss skal def gjentas, den var knall god, at DCN betalte var jo også bra, men synd ikke andre viste at DCN skulle ha treff der så kunne de blitt spandert på de også.... Damene som kom å satt seg sammen med oss og ville spander øl og jeger var jo ikke ille de heller da, Playboy modeller å greier.. godt vi er harde i viljen og lot de sitte igjen da jeg ikke ville ha noen bak i Kangoon ...

Nestegang blir det flere, men DCNs "betaler middagen" konto er oppbrukt for i år desverre...

takk for hyggelig aften, og den esken jeg hadde med hjem var SYK tung å børe inn her hjemme.. seriøst tung også

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Takk det samme, eneste som var litt kjipt var at det ikke ble noen happy ending :wub: Var ihvertfall det jeg ble forespeilet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Nja, derfor du satt så lenge i bilen, venta på nuss du?

Vel skal en ta turen ut i gangen å pakke opp monsteret da tro???

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Ja er jo en grunn til at jeg fikk lov å være så sent ute i går ja.... pakker henne bare opp når jeg trenger "noe"..

ÅÅÅåååhhhh nei, dette monsteret er rødt og lekkert og går på Diesel ;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Ja er jo en grunn til at jeg fikk lov å være så sent ute i går ja.... pakker henne bare opp når jeg trenger "noe"..

ÅÅÅåååhhhh nei, dette monsteret er rødt og lekkert og går på Diesel ;)

Det går på strøm... Men varmen er det diesel som står for... Hell bensin oppi "pipa" så du får stikkflammer, da snakker vi mandig vasker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Truls.. Vi er mange som sikler på denne maskinen tipper jeg..

Bråker den mer enn en vanlig ht spyler?

--Vw Sharan 2.0 Tdi 170 HK 2013--

-- Vw  E Up 2015 --

-- Vw Touran 2.0 Tdi 170 HK 2011 varebil--

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Admins
truhaa

Bråka ikke mye mer en karchern jeg har i allefall... funka knall da, nydelig å bruke med varmt vann..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
  • Forhandlere
Bernhard

8890,- eks mva.... Dårlig fortjeneste på de jævlene... Men kan jo hende jeg klarer å få til en god avtale hvis det blir 10stk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Pass på så dere får DCN edt da... den er best

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Den med "spunk" i såpebeholderen det er det ikke? lukta i surt av såpebeholderen på den jeg fikk også... sikker på at det ikke var Torshov edt jeg fikk her?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Den med "spunk" i såpebeholderen det er det ikke? lukta i surt av såpebeholderen på den jeg fikk også... sikker på at det ikke var Torshov edt jeg fikk her?

Nei, det er "Special retard edt" du fikk da kanskje... Men on topic nå.. Du kan lage en egen tråd om vaskeren din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...