Gå til innhold

Rengjøring / støvsuging av bagasjeromstrekk


Tiller

Recommended Posts

Har støvsuget bagasjeromtrekket flere ganger, men det er fremdeles mindre ting og tang som sitter igjen i stoffet som jeg ikke får ut.

 

Noen som har noen tipps på hvordan jeg kan få opp dette?

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det "teppene" på gulv og sider du mener?

 

Ja er i hovedsak teppet på gulvet i bagasjerommet ja.

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er i hovedsak teppet på gulvet i bagasjerommet ja.

Tette fibre i det teppet der. Har nettopp hatt en runde på det i forb. med montering av hengerfeste. Lett å ta ut, to "propper foran med seteryggen som dras opp, da kan du ta hele teppet ut og legge det på en arbeidsbenk ellerno' Tungt å rengjøre inn der (Alfa159 sant? )

Våtrens virker, fikk ut mye møkk med det, enda jeg har støvsugd mange ganger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tette fibre i det teppet der. Har nettopp hatt en runde på det i forb. med montering av hengerfeste. Lett å ta ut, to "propper foran med seteryggen som dras opp, da kan du ta hele teppet ut og legge det på en arbeidsbenk ellerno' Tungt å rengjøre inn der (Alfa159 sant? )

Våtrens virker, fikk ut mye møkk med det, enda jeg har støvsugd mange ganger....

 

Ja er bak i 159'n.

Får prøve med litt våtrens

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til kan det være like greit å plukke det ut med fingrene.

 

Er litt for smått til å plukkes opp med hendene.

Alfa Romeo 159 JTDm 2010

Fiat 850 Special 1971

Puch Maxi S 1972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å bruke en litt stiv børste samtidig med støvsugeren. Har også hatt gode resultater med å blåse det løs med kompressor og blåsespiss.

Mvh

Andre Hoff

VCDS/VAGCOM

Biler:

2016 VW Golf GTE

2008 VW Transporter

Mine S&S:

1. S&S VW Caravelle 2009

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stigespillet

Får prøve med litt våtrens

Jeg går over med en klesrulle når støvsugeren ikke tar mer. Det fungerer veldig bra når det gjelder å plukke opp og få ut "mindre ting og tang" fra alle steder med stoff  synes jeg. Må gå over noen ganger, men den tar bra mye av det støvsugeren lar ligge i fiberene og/eller stoffseter med hår o.l. som noen støvsugere rett og slett ikke får tatt. Det synes hvertfall godt på hvordan rulla ser ut etter en gjennomkjøring til tross for ivrig støvsugerkjøring.

 

Etter å ha lest litt her på forumet gikk jeg til innkjøp av klesrulle fra Ikea og den er helt super! Faktisk var den så bra at dama stjal den, selv om hun har sånne dyre fra merkebutikkene ;) Ikea sine Koster bare 6,- og refill koster 5,- pr rull av 60 ark

 

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60109436/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...