Gå til innhold

BN: Lanserings- og ukestilbud!


Bilnerden.no

Recommended Posts

  • Forhandlere
Bilnerden.no

Hvordan er SDA-8 sammenliknet med Rupes mini?

 

Den har mindre utkast og er derfor ikke like effektiv som Rupes mini, men den er så absolutt et bra alternativ for de med et litt strammere budsjett :)

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ingenting når jeg trykker på linken, finner heller ikke bilnerden på Facebook.

Edit: dårlig båtnett gjorde at jeg ikke fant siden...

Endret av steinhar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har mindre utkast og er derfor ikke like effektiv som Rupes mini, men den er så absolutt et bra alternativ for de med et litt strammere budsjett :)

Prismessig er den helt suveren for mitt budsjett for en maskin nr. 2/mindre maskin enn den jeg har nå. Spørsmålet er hvordan den er i størrelse mot Rupes Mini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

longbow

Men hvordan er den North Detailing PDA-21 i forhold til rupes Bigfoot LHR 21?

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michael

Dæven, mye maskiner for pengene! :) Men litt usikker på om jeg vil ta steget opp til 21mm utkast.. Har 8mm allerede. Any thoughts anyone?

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JGNotland

Vi har for øvrig en "konkurranse" på facebook hvor du kan vinne begge maskinene. For de som er interesserte så er det bare å klikke her  :)

Fungerte dårlig hos meg den linken....  :(

BMW E30 320I

BMW E91 320D

 

S&S Nr.1 BMW E91                                  S&S Nr.2 BMW F11                          S&S Nr.3 Opel Vectra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndréE90

Men hvordan er den North Detailing PDA-21 i forhold til rupes Bigfoot LHR 21?

 

jeg vil tro at PDA 21 er bedre siden den har samme utkastet, men med en mer kraftigere motor på 900w mot rupes sin 500w. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil tro at PDA 21 er bedre siden den har samme utkastet, men med en mer kraftigere motor på 900w mot rupes sin 500w.

Kraftigere motor, noe mer vibrasjon (trolig ikke like balansert), bråker mindre på db-måler men volumet oppleves som høyere.

Ellers er begge flotte maskiner.

Kjøpte meg akkurat en PDA-15, men så kom selvfølgelig PDA-21 noen dager etterpå. Har det noe for seg å bytte? Vil jeg merke stor forskjell på disse?

To helt forskjellige maskiner. 21mm er mye, 15mm er det perfekte kompromiss mellom brukervennlighet, komfort og resultat.

21 er direkte vanskelig å bruke på trange plasser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AndréE90

Kraftigere motor, noe mer vibrasjon (trolig ikke like balansert), bråker mindre på db-måler men volumet oppleves som høyere.

Ellers er begge flotte maskiner.

To helt forskjellige maskiner. 21mm er mye, 15mm er det perfekte kompromiss mellom brukervennlighet, komfort og resultat.

21 er direkte vanskelig å bruke på trange plasser.

 

Hvor mye DB snakker vi her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kraftigere motor, noe mer vibrasjon (trolig ikke like balansert), bråker mindre på db-måler men volumet oppleves som høyere.

Ellers er begge flotte maskiner.

To helt forskjellige maskiner. 21mm er mye, 15mm er det perfekte kompromiss mellom brukervennlighet, komfort og resultat.

21 er direkte vanskelig å bruke på trange plasser.

Det var godt å høre... Så da kan jeg slå meg til ro med PDA-15. Har en Das-6 Pro i tillegg, så da blir det ingen PDA-21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prismessig er den helt suveren for mitt budsjett for en maskin nr. 2/mindre maskin enn den jeg har nå. Spørsmålet er hvordan den er i størrelse mot Rupes Mini?

Tok sjansen og bestilte en SDA-8. Så for jeg se hvordan det går - uansett ikke noen dyr maskin!

Endret av Børge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...