Gå til innhold

Har noen lyst på en TANKS ?


Morrizon

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Ha ha ha ha....

ja er nok en junior her som trenger ukepenger.... syntes jeg faktisk så denne på kontoret til bernhard når jeg var der nede sist...hmmmm

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Ha ha ha ha....

ja er nok en junior her som trenger ukepenger.... syntes jeg faktisk så denne på kontoret til bernhard når jeg var der nede sist...hmmmm

HYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSSSSSSSSSSJ, idiot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR

Hehe, kom til å tenke på dette nå...

Når man var liten, var 400 syyykt mye penger. Tipper kidden kommer til å være i ekstase hvis han får solgt den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

"Dersom en person byr 4,000 eller mer så går Tanksen til den personen."

ja, mulig det er en kjent kunstner som har laget denne her??? samme som Odd Nerdrum gjorde med et maleri, og de som kunne få bildet for noen hundrelapper ville ikke ha det, så han bare ødela det og kastet det i søpla...

PÅ en annen side har jeg laget nok byggesett mellom årene til å mene at den tanksen på 4 månder må være pga at malinga ikke har tørka de første 119 dagene...

Ikke tanks, men tok meg noe tid denne her.... den som klarer å si meg hvilken slagskip dette er er god... VELDIG god :)

post-3-1237935748_thumb.jpg

post-3-1237935794_thumb.jpg

post-3-1237935843_thumb.jpg

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

ledetråd 1: ikke Amerikansk

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Close, men ikke riktig enda....

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

We have a winner...

Musashi it is... Yamato`s søsterskip... verdens største slagskip over 72.000 tonn (22.000 tonn mer en Tysklands Bismarck/Tirpitz) så de var noe røslige båter...

Imponerende General Lee... men hvilken amerikans skip er det eneste som har navnet i flertall?

;)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen som har hørt om Bismarck og tirpitz. Ingen av gutta jeg var i militæret med hadde hørt om tirpitz, til tross for dets størrelse og status.

Endret av Eirik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Har ikke bygd noen av de, bygde Musashi, Scharnhorst, en Fransk Aircraft carrier (mener jeg det var) og et par til jeg ikke kommer på navnet til nå.. så ble det tanks og diorama, så modell biler, så polish.... der er jeg pdd... he he

F##N du er god General Lee...... den hadde jeg ikke trodd du tok så fort...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...