Gå til innhold

Bilpleieutsalg i Stavanger


Vaulen

Recommended Posts

Til alle detailere i stavanger/jæren området. Det er et firma i stavanger som skal begynne å ta inn produkter fra Scandicshine, Jeg har blitt spurt om å komme med råd om hva han burde ta inn i første omgang. Hva er det du savner du kunne kjøpt over disk istedenfor og bestille det på nettet? Jeg tror det er mange detailere i området så håper det kan gå bra.

 Sertifisert Cosmic Detailer

Sertifisert Polishangel Detailer

Sertifisert Scholl concepts Detailer

Sertifisert Scandicshine Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Endra topic, så det er lettere å forstå hva som befinner seg i tråden.

 

Nå er ikke jeg i Stavanger, men om noen åpnet her, ville jeg nok ønska at volumprodukter (såpe, avfetting, felgrens ol) kom over disk, da de er dyre å sende, samt produkter som en fort går tom for og som en ofte trenger mht bilvasken..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Prickbort, Surfex, IronX, poleringsmidler og -pads, vaskeutstyr - bøtter, mitts, svamper, børster, felgrens, såpe, voks er jo typiske ting folk gjerne vil kunne kjøpe over disk.

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prickbort, Surfex, IronX, poleringsmidler og -pads, vaskeutstyr - bøtter, mitts, svamper, børster, felgrens, såpe, voks er jo typiske ting folk gjerne vil kunne kjøpe over disk.

X2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin liste fra Christer det.

Jeg savner å handle produkter over disk som pr i dag bare er tilgjengelige på nett.

Og gjerne i større kvanta (10l +).

Pt får en jo - stort sett - kun kjøpt tutlevoks, AG og enkelte MG-produkter lokalt.

Endret av Rookie

SAAB 9-3 SC '07 - B207E Hirsch [Showcase]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
Simenhbe

AMMO er vel i utgangspunktet ikke noe Scandicshine fører (med tanke på at trådstarter spesifikt oppgir Scandic som leverandør)..

Men joda, Larry har flere produkter det kunne vært interessant å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild

jeg vil ha korrosol/autofoam/surfex og det meste av scholl produkter lokalt.

Gjerne også prickbort i 5L eller 25L

 

Prickbort får man jo overalt i distriktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BG bilrekvisita i Hillevåg har fått inn varer fra Scandic nå. Var nettopp innom men han hadde ikke fått pakket opp alt enda.

 Sertifisert Cosmic Detailer

Sertifisert Polishangel Detailer

Sertifisert Scholl concepts Detailer

Sertifisert Scandicshine Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Han var ikke så "hypp" på å ta inn swissvax. De har jo litt swissvax på Porsche senteret

 Sertifisert Cosmic Detailer

Sertifisert Polishangel Detailer

Sertifisert Scholl concepts Detailer

Sertifisert Scandicshine Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim Wernerstrand

Komplett Swissvax )

Porsche center i stavanger vil sakte men sikkert nå øke sitt sortiment med Swissvax:-) så det vil være mulig å få tak det man ønsker der etterhvert pluss andre godsaker.

Ingen Kim's Ingen Kos:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsche center i stavanger vil sakte men sikkert nå øke sitt sortiment med Swissvax:-) så det vil være mulig å få tak det man ønsker der etterhvert pluss andre godsaker.

Det høres jo helt perfekt ut. Har vært litt dårlig stelt med å kjøpe diverse over disk i Stavanger. Ser ut som det begynner å bli litt bedre nå

 Sertifisert Cosmic Detailer

Sertifisert Polishangel Detailer

Sertifisert Scholl concepts Detailer

Sertifisert Scandicshine Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomasro93

Var akkurat innom for å sjekke ut utvalget! Ble imponert at de satser på slikt og synes dermed at jeg skal reklamere litt :)
De solgte alt fra voks til surfex til scholl polish.

Her noen bilder jeg tok i farta :)

 

IMG_1840.jpg

 

IMG_1841.jpg

 

IMG_1842.jpg

 

Ble ikke noen handling denne gangen, prisene var ikke satt ut og ville ikke mase på priser om alt mulig.. :P
Prisene skulle være fikset til i morgen, så tar heller turen innom igjen, da jeg ikke bor langt unna ;)

Endret av thomasro93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polsokk

Wow. Gode greier. Da skal jeg ta turen innom i morgen. Husk at hvis du er Naf medlem får du 20 % rabatt i butikken. (Tror det var 20%)

Estelle - Sølv '87 Peugeot 309 gti, Blue Velvet - Måneskinnsblå '16 Audi A6 allroad quattro 3.0 tdiSugarbabe - Teak brown '13 Audi A5 SB 1.8 TFSI, Bleieraceren - Hvit perlemor '10 Peugeot 5008 1.6 tdi  Snødronninga - Ibishvit '08 Audi A4 2.0 tdi, Den Røde Fare - Brilliant rød '04 Audi A3 1.6, Veltepetter - Grønn Metallic '98 MB A Klasse 1.8,

Trillebåra -Blå metallic '95 Peugeot 306 Gocarten 88 (2stk) Rød Peugeot 205 XS Raggarvogna 72 Grønn metallic Volvo 164

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hgnubel

Porsche center i stavanger vil sakte men sikkert nå øke sitt sortiment med Swissvax:-) så det vil være mulig å få tak det man ønsker der etterhvert pluss andre godsaker.

Klarer dere å få lurt det inn hos tilsvarende i Bergen også? Christer R er vel litt swissvaxet, og han har et godt ben innenfor der :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

thomasro93

Wow. Gode greier. Da skal jeg ta turen innom i morgen. Husk at hvis du er Naf medlem får du 20 % rabatt i butikken. (Tror det var 20%)

Gjør man det? Hmm, kanskje jeg må bli naf medlem da  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...