Gå til innhold

Trenger en til å lage nettside


polishduden

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

Hola!

Er det noen her inne som kan påta seg jobben med å lage nettside til foretaket mitt? Jeg kunne litt basic html en gang i tiden men thats it! Bør være grei å legge ut ting, bilder osv på :) Dette er ikke noe som trengs gjort nå. Men om ca et år. Gi meg gjerne navn eller send meg en pm så tar vi det derfra :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags foretak er det snakk om? Bilpleierelatert mest sannsynligvis? Jeg har holdt på en del med Wordpress og Joomla. Wordpress er utrolig enkelt, intuitivt og pent. Finnes tusen på tusenvis av templates som enkelt kan modifiseres etter egne behov. I tillegg en masse plugins og moduler. Jeg kan helt sikkert hjelpe deg om du trenger det :)

 

Om du ikke har kommet så langt å tenke på webserverleverandør, så kan jeg definitivt anbefale ProISP! Brukt dem flere ganger og har bare godord å si :)

Endret av Michael'

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Hva slags foretak er det snakk om? Bilpleierelatert mest sannsynligvis? Jeg har holdt på en del med Wordpress og Joomla. Wordpress er utrolig enkelt, intuitivt og pent. Finnes tusen på tusenvis av templates som enkelt kan mofiseres etter egne behov. I tillegg en masse plugins og moduler. Jeg kan helt sikkert hjelpe deg om du trenger det :)

Om du ikke har kommet så langt å tenke på webserverleverandør, så kan jeg definitivt anbefale ProISP! Brukt dem flere ganger og har bare godord å si :)

Bilpleie er greia ja :) kjøpte domene hos domeneshop her om dagen :) tar imot alle innspill og hjelp med glede :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Webhotell også, eller venter du med det?

Har bare sikret domenet foreløpig :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

For et herlig forum, og herlige folk! Jeg skal oppdatere litt etter hvert rundt hva som ønskes når vi nærmer oss :)

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...