Gå til innhold

Dessverre ikke et fenomen


Dr_S

Recommended Posts

Jeg syns ikke synd på de   :mad: kjører flotte,dyre biler men skal betale minst mulig når det kommer til rengjøring og vedlikehold så gjenspeiler det seg som regel i prisen man betaler.Vi har alla samme vaskefirma her i Horten som hadde polert en ganske ny polo som viste seg å ha fått grus polering da lakken på bilen hadde riper rundt hele som gikk i sirkler..det endte med hel lakkering :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Virker ikke som verdens smarteste fyr i utgangspunktet denne bileieren heller da, når man ser denne uttalelsen:

– Jeg har andre kunder som er skeptiske nå. Jeg tror ikke han vet konsekvensene av hva han gjør. Vi er mange som jobber her, og dette kan bety færre oppdrag for oss.

Nordveel sier på sin side at han ikke har fortalt om problemet til noen andre enn tb.no.

Fortalte han det til journalisten i all fortrolighet da eller? [emoji23]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo som Dj John sier.. Ola Normann er så jævla gnien på lommeboka og skal spare penger på alt.

 

Søker man litt på nett så finner man også ut at firmaet er et enkeltmannsforetak registrert for akkurat 1mnd siden i dag. Av en kar som er hele 20 år gammel.. Man kan være flink til ting i en tidlig alder. Men virker ikke som det er tilfelle her. Men alt dette kan man jo gi faen i, koster jo tross alt bare 150kr i mot konkurrenten som tar 325kr. Tror nok Ola hadde kjøpt bilvask av et sted med barnearbeid hvis han hadde fått vasken til 50kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Men svæææær feit luksusbil, det skal de ha!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som at man kjøper stort hus med feit tomt. Også skal man fly på byggmax å kjøpe materialer som følger svensk klassifisering, er 3. sortering og c vare :P Og gjerne kjøpe det elektriske fra Biltema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært artig om noen laget litt reklame for firma med full pakke til 75kr, og når potensielle kunder ringer og skryter av at de er billig kan de få en "entusiastisk daglig leder" som forteller åpent hvor billig det blir å bare bruke syriske barn som har fått avslag på asyl.

"Hvis vi kan ha bilen over natten blir det 50kr for da kan hele familien sove under tak."

  • DCN Poeng 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet dette stede på min eldre rimlig ripete Civic en gang, får noen vintre siden. Kjører forbi stede på vei til og fra jo, også var jeg lite sugen på å rigge til vaske utstyr ( litt lat ;) ) Å resultate blei bra det, men nå er det vanskelig å finne nye riper på den bilen da :D

Men nå velger jeg heller LazerWash bøsteløs maskinen i Horten, om jeg er litt lat en dag ;) å der koster det 100,- 150 eller 250,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at folket her på DCN fortsetter den gode jobben med å opplyse og informere kjente og kjære om hva korrekt og god bilpleie faktisk innebærer! Så sprer det seg forhåpentligvis videre  :thumbs:

 

Jeg tror at mange bileiere ikke er klar over hvilke alternativer det finnes til sånne "billigsjapper" rundt om i landet, og at det ikke trenger å koste skjorta for å få en tilnærmet perfekt finish. Ja, man må ofre noen flere kroner enn hos sandsliperen på hjørnet. Men hvis man vet hva man får igjen for det med tanke på utseendet, holdbarhet og det faktum at bilen sannsynligvis holder seg bedre i pris, så vil nok de fleste nok være villige til å ofre de ekstra kronene. I tillegg får man sikkert også noen gode tips til videre pleie av godbilen.

  • DCN Poeng 2

Velkommen til min komplette Bilpleieguide fra A til Å

Most cars have, like uncut diamonds, shining qualities beneath a rough exterior. Let them shine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...