Gå til innhold

Vask bilen selv!


André_

Recommended Posts

Jeg får ta kontakt med han. Han er i ferd med å bruke et annet og "like profesjonelt" bilpleiefirma for å rette opp i skadene, så dette ser ikke lyst ut. Dessverre har vi nesten utelukkende dårlige bilpleiefirma, til og med de som er ansett som "anerkjent". Jeg får mye henvendelser fra kunder som har fått ødelagt bilene sine hos firmaer lokalt, sist også en X5 som var helt ødelagt i lakken etter en bilpleiejobb i Sandefjord.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnarmikal

Det første jeg faktisk tenker her er at det trenger ikke være vaske folka sinn skyld. Dette kan rett å slett være bruktbil med riper. Men som de har brukt glaze for å gjemme, da vil de etter noen vask eller en skikkelig forvask komme frem igjen. For å lage slike riper med svamp eller pusseskinn skal nesten vør umulig. Det det er ikje noe normsle swirls.

sett 2 biler selv, som sko klargjøres etter bruktbil kjøp, som var veldig ripete etter vask og full i polish rester på svart plast.

Cosmic Accredited Detailer

C.Quartz Finest Authorized Installer

Hjemmeside htttp://www.pettersenautospa.com 

Bilpleie logg: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22308-gunnarsmikals-bilpleie-logg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt poeng, Gunnarmikal. Du er inne på noe som kan stemme ganske bra, men uansett burde en profesjonell bilpleier ikke levere fra seg en bil med slike riper uten noen kommentar. Da burde de jo konsultere kunden sin og gi råd til hva som kan gjøres for å fikse det.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig dette er gamle riper fra Tyskland som er skjult ja..en bekjent av meg kjøpte seg ny bruktbil i fjor..såg svært så strøken ut med forhandler..men etter 3-4 vask så kom alt av swirls og riper frem. Såg tydelig at der var brukt polish med filler med forhandleren ja. Luringer finst det overalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte var "Det er ikke mulig at et vaskefirma kan lage en sånn stripe". Da ville man sett det i klarlakken som swirls og ikke stygge RDS

Men det kan være en klokke eller noe fra vaskekaren i firmaet, men hvem har vel på seg ei svær aluklokke når de jobber med å vaske biler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrederikOslo

Jeg får ta kontakt med han. Han er i ferd med å bruke et annet og "like profesjonelt" bilpleiefirma for å rette opp i skadene, så dette ser ikke lyst ut. Dessverre har vi nesten utelukkende dårlige bilpleiefirma, til og med de som er ansett som "anerkjent". Jeg får mye henvendelser fra kunder som har fått ødelagt bilene sine hos firmaer lokalt, sist også en X5 som var helt ødelagt i lakken etter en bilpleiejobb i Sandefjord.

Hvilke bilpleiefirma i Sandefjord gjorde dårlig arbeide ?. Jeg er selv fra Sandefjord og ble nå veldig nyskjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alfaduden

Helt ærlig synes jeg ikke spesielt synd på karen.

Han har sikkert hus og tomt med stor gårdsplass og garasje. Han kunne like enkelt vasket bilen selv.

"Alfa Romeo is for nice people" -J. Clarkson

 

Magnus Skjølsvik Svendsen


1986 Alfa Romeo 75 QV 2,5 6V Iniezione
2017 Mercedes B250e 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig synes jeg ikke spesielt synd på karen.

Han har sikkert hus og tomt med stor gårdsplass og garasje. Han kunne like enkelt vasket bilen selv.

Jaha? Finst jo folk som ikke har interesse,gidder ikke, ikke tid, utstyr eller føler de ikke har nok kompetanse til å vaske bil. Ingen fortjener stygge riper på bilen sin selvom de ikke vasker den selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...