Gå til innhold

Alexanderdav' Audi 3.0l A6


alexanderdav

Recommended Posts

  • Moderatorer
Christer

Hmm, tynn lakk ja... Er vel kanskje ikke så greit å måle tykkelsen på denne heller? Må vel bare sette av en kveld til railsa da;)

Har fundert en del på hvordan jeg skal få korrigert denne lakken godt nok også. Er ikke førnøyd med det resultatet jeg fikk i vår. Ble for mye RDS igjen, som synes i riktig lys. Tenker derfor på om jeg skal gå på med enten ull eller microfiber pad og menzerna 300. Tanker?

 

Joda, de er jo i aluminium, så hvis du har måler som kan måle på alu er det bare å måle til krampen tar deg.

 

På railsene på Passaten jeg tok var det under 40µm lakk på dem, så du har som sagt ikke mye å gå på.

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
alexanderdav

Etter å ha lakkert stensprut og tatt en lett polering av bilen ls jeg CG 5050. Da den samme voksen i fjor og forhåpningene var ikke på topp. Så langt så synes jeg beadingen er upåklagelig. Ble lagt for ca to uker siden. Vasket en gang.

https://youtu.be/CyEN4YRIZZM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alexanderdav

Beading og sheeting var jo helt i topp her :) er flere år siden jeg har brukt 5050, husker at den var veldig fin å jobbe med og jeg opplevde holdbarheten som bra nok 



Jeg la den i fjor og var ikke imponert over holdbarheten. Men nå har jeg gjort bedre forarbeid, så da håper jeg den sitter bedre:-) den er grei å jobbe med, lukter godt, men synes den var litt vanskelig å få buffet. Mulig jeg lot den ligge litt for lenge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...