Dette er et populært innlegg Audi S8 4 829 Skrevet 5 April, 2015 Dette er et populært innlegg Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 (endret) Ja får prøve meg på en S&S igjen da J denne gangen er det en Mercedes E220 CDI 2010, Obsidan Black metallic . dette er en kollega av meg som bor i Sverige, han skulle på et kurs I Ålesund og da kjørte han bilen hit og tok fly hjem eg kjørte den fra Ålesund og heim en fantastisk god bil å kjøre, fullspekket med utstyr! Så var det bare å gjøre klart til vask Autoglaze Ultra som avfetting og i skumkanonen er det ladet med Autoglaze power wash Da er man klar for vask, sufrex 1:5 i den store kannen Her har eg jaggu glemt å ta av meg klokken også, sprayet felgene med Magic wheel clean Så egen bøtte til bruk for felger og div felg koster En del som løsner ca etter 5 min dette her Så fikk felg rensen stå å jobbe , eg sprayet en runde med Autoglaze ultra som også fikk stå å kose seg i 5 min før eg toppa den med surfex 1:5 Joda noe dritt var det på den ,en del asfalt flekker her å der. Så en runde med Skum Funka bra denne power wash i kanonen faktisk. Mye dritt fra dekk sidene Bare å skrubbe i veg, måtte ta noen runder med skrubbing /spyling før dette vart bra faktisk Så vart det vask av felgene med div børster Så var det kjekt å få bruke Kränzle 2160 igjen etter vinterdvale. Her er det faktisk beskyttelse på vindua også, var usikker på det er originalt som mangen Volvoer har, snakka med eier og han bekreftet at han hadde behandlet dei med noe biltema produkt. Funket no faktisk bra det ser eg. Så en runde med Iron-X ikke lett å se på denne lakken om den fant noe å jobbe på. Så berørings vask, kjekt å teste litt nye produkter, denne var god å bruke i lag med 3D Pink såpen som har en kjempe god glid, så det er nok en såpe eg kommer til å bruke mer av Så en runde med kost der det trengtes, spray kanne med såpe i ONR og clay towel som siste steg før avspyling Tok også en runde i motorrommet . Sprayet med Surfex 1:5 og jobbet med kost for å løsne dritten Så vasket eg rent med å bruke den nye saken her Da var det test av denne for å tørke bilen, funket like godt som di andre eg bruker Så vart bilen kjørt inn i garasjen for å se på lakk tilstanden. Nokk å ta tak i her ja. Men eier ville eg skulle fjerne noe reklame på begge sidene av bilen Foma steam var super til dette. Brukte steamen rett på klistremerket så plast skrapen for å få et tak i den. Da var det bare å dra dei fint av, gikk mye lettere en eg hadde trudd, brukte ikke steamen for mye bare en kjapp runde direkte på bokstavene. Liten runde med sitrus rens for å fjerne det lille som var igjen av lim rester. Så til litt lakk målinger Nede på dørene vart det det mindre ja + bake på begge skjermene fikk eg lave verdier, kommer tilbake på det litt senere. Fikk akkuart denne her Scholl S20 Black som da måtte testet litt. Kjørte den med Rupes 15 og Meguiars MF pute S20 hadde man lang kjøre tid med, men syns den var litt tørr/seig å buffe men leverte et blankt å fint slutt resultat Men hard lakk på denne så måtte ta noen runder før eg vart fornøgd på panseret. Denne vart brukt på utformingene på panseret ikke like lett å kjøre med store puter på et slikt panser Her også måtte eg kjøre flere pass før eg vart fornøgd med ripe fjerningen Litt 50/50 bilder må jo man ha med, her er det fra panser Blankt å det popper i lakken Trykk luft vart brukt etter ver runde for å rense MF paden, liker godt Meguiars MF Sjekker litt hvor mye varme man får etter noen pass, litt kjekt å vite. Planen var å teste litt UHS og S20 black. Tok da UHS puta og prima den godt, etter eg starta maskina for å spre produkt på lav hastig het og så gira opp, ja da vart det kaffi pause! hehe Vart bare men den lille testen der, men begge produkta leverte godt, tror kanske black tok litt mer. Dura videre på pansere kjørte vel 5-6 pass med press så 2-3 med mindre press Så wipe down for å se om det ser bra ut, S20 er ikke enkel å buffe slik eg opplever den, må ta en god wipe down for å se om noe skjuler seg under. 50/50 Skjerm Men merket at mye av ripene etter børste vask var mye dypere en eg først antok På dørene så fikk eg ikke fjernet nokk så her måtte eg over på FG400 og sammen med MF pad som første steg så vart det gul Rupes pute og S20 black for å ta det som var igjen da, og få opp glansen. Tok panel for panel, 50/50 bilda som blir vist så er begge stega kjørt. Her kunne eg ikkje kjøre så hardt siden det var en del mindre lakk å rutte med, her fikk heller dei verste ripen få bli dessverre. Blankt blir det Vart en del polering liggende, tar på det hehe 50%50 dør Noen riper som ikke vart fjernet måtte finne en mellom ting, ville ikke ta for mye heller. På plast så brukte eg blå Scholl pute og S20 her å måtte eg ta flere runder og noen riper var rett å slett for dype til eg ville fjerne. Ikke like lett å korrigere så mye på en slik profil som dette heller Det går fremmover Bakre dør 50/50 Wipe down for å sjekke Dette tar tid mye korrigering 50/50 speil Så brukte eg denne Rupes som går på luft rundt A stolpen, ikke lett å fjerne riper med denne men får opp glansen, presser man litt så stopper rotasjonen. Så en runde på taket før man starter å polere sidene, så slipper man nye riper der man akkurat har polert i verste fall. Alle skal få Måtte kjøre litt mer med rupes her også Etter 3 runder så var der fortsatt litt for mye riper igjen Nede på skjermene var det ganske så slitt lakk. Slites godt uten skvettlapper ja Vart noe bedre dette Godt med lys er kjekt å ha Lita pause med maskin kjøring, så er det kjekt med litt fin gnikking hehe På med satget så det blir enklere å ta luka og støtfangeren. Sola tittet frem så eg kjørte bilen ut for å sjekke. Litt for mye riper ved handtaket på fremre dør, så der vart den ei straffe runde Så fortsette med støtfangeren, her hadde det tydlig vis vert litt inn å ut så var en del dype riper, ikke unormalt når man skal ha inn å ut barnevogner. Ja ja fikk litt svensk møkk i garasjen også hehe Lyktene vart også polert med S20 men ikke for mye press Der dere ser en del finger merker på den upolerte delen der er veldig lave verdier det var ganske så likt på begge sider, her var det nede i 88-89um om det har vert polert før her eller rett å slett tynn lakk siden det var så likt på begge sider er eg usikker på. Så vart polert fint over for å få opp glansen så nye målinger for å være sikker eg ikke tok for mye, brukte S30+ her 50/50 Kontroll spray igjen CF02 Testa litt S3 gold men støva litt for mye så gikk over fort til FG400, her var en del riper så tok noen ekstra målinger for å være sikker Tester litt hva varme eg får under kjøring med Rupes Mini her vart det kjørt litt ekstra hardt for å fjerne ripene rundt håndtaket Vart noe bedre dette 50/50 Her også turde eg ikke å fjerne mer nederst. Men helt klart et bra løft fra hvordan det var 50/50 Noe måtte jobbes for hand også Denne LED lykta her er min nye venn for leting etter kjøre spor, akkurat passe med lys oh på full spredning så spotter man veldig lett defekter. Så vart det hele 3 runder med wipe down Etter det gikk eg over hele bilen for å sjekke etter kjøre spor, så vart det jaggu strafferunde på panser og begge dørene på venstre side, her kjørte eg Rupes 15 med orange pute og S30+ noe eg frykta siden eg kjørte kanskje litt hard på for å få ripe fritt på denne harde lakken. Viktig at man sjekker skikkleg etter wipe down, for da vet man om man får holos problemer seinere så er det ikke fra maskin poleringen men LSP etc. Så var bilen klar for første steg med coating Max Protect UNC V1 er den enkleste å legge, her kan man faktisk legge på helebilen og så starte og buffe av, men for min del tar eg å deler bilen litt mer opp som først tak og bakluke, så panser så 2 dører dette fordi eg vil heller ha litt tid på meg det er viktig at man buffer alt av og ikke etterlater noen rester på andre panel. Da blir der tid til pauser også, fordi det tar på å buffe av coating på en så stor bil Denne bør man ha, sist gang brukte eg ikke, å ei kjente det godt etter 5 timer med coating. Greit å ha denne, så har man noe å referere til om man får noen problemer med coatingen etc Så vart applicatore tatt frem og tilførte en del produkt i den, bruker alltid å starte med taket, bedre å få problemer på taket først i stedet for panseret. Etter eg var ferdig satt eg på nedtelling For buffing så bruker eg 4 nye MF kluter en til grov buffing så en mellom buffing og så den siste til fin buffing og på dette steget så har eg med Led lykta og sjekker godt etter om produktet ikke ligger igjen og at ikke buffingen med mf har laget ”holos/streaks” bruker man litt ekstra tid på dette så er du sikrere på at du får det beste resultatet Krom listene fikk også V1 , her opner eg døren for å slippe at produkt kommer over på den andre døra når eg buffer. Bruker å legge nytt produkt på neste panel når det er ca 4 min igjen av ned tellingen da er eg ferdig å buffe første panel når neste er klar til buffing ca 10 min ligger det på panelene før eg buffer eller litt mer. Når den første buffe kluten er metta så kaster eg den og dei andre rykker 1 steg frem og siste steget får en helt ny MF klut, dette har fungert meget bra og får et bra resultat. Siden UNC-V1 som da i dette tilfelle blir base for UNC-R så bør den stå å herde i 12-18 timer Så var det klart for UNC-R denne binder seg mye kjappere og fungere best å legge i temp på 5-15 grader er det høyere må mn være 2 stk som jobber en som legg å en som buffer med en gang. Noen triks vi lærte på Kurset var jo å kjøle ned UNC-R over natten Påske snop Satte opp porten 2 timer før eg skulle starte å legge, da var tempen nede på 8.7 men fuktigheten steg litt. Sjekket panelene på bilen, dette ser jo bra ut Så var det bare å gjøre seg klar, bruker folie rundt flasken så den ikke skal bli så lett oppvarmet når du holder den i handen under påføring, den hvite boksen har lagt i fryseren så den satt eg på benken og satt fra meg flasken på den. Lite med bilder her, her må man jobbe å ikke tid til å ta bilde. Her startet eg med taket først påførte med svampen og startet å buffe med en gang, startet så klart med 3 nye MF kluter, samme prosedyre som på V1 Panseret delte eg inn i 3 deler, passet perfekt siden panseret har en knekk på midten + dei nedsenkningen som er på siden så bruker eg det som stopp punk, da er det mye lettere for at man ikke får noe skjolding som man kan spotte i lyset om man ikke er heldig å får et jevnt lag/avbuffing Så lurt å prøve å dele litt inn slik som dett om man jobber alene, skjermene tok eg uten å dele opp. Dørene tok eg ned til krom lista først og så under kromlista etter på, dette funket bra. Her er det super viktig at man passer på at du får buffet alt bort og at du ikke har buffet ovet på neste panel , derfor på siste buffing så buffer eg langt over panelene for å være sikker La UNC-R på hele bilen, gummi lister rundt vindu etc 50/50 Brukte ca 4-5 timer på dette steget he, å da var det ingen pauser. Når eg var ferdig så var tempen på garasjen kommet opp på dette Beste er å legge glass coatingen før du starter med lakk men det glemte eg så da får eg være ekstra forsiktig, ikke bare det men når du legger coating rundt vindua så gjør ikke det så mye om det kommer på vindua Men først så man rense vindua, denne her likte eg godt. Bare å få litt på kluten spre utover man kan lett kjenne når den finner noe å jobbe med da lugger den litt så er det bare gnikke til man kjenner den glir lett. Vaska vinduet på innsiden før eg startet på utsiden med Autoglaze glassklar, endelig har eg funnet min egen favoritt, rett å slett deilig sliter altid med å rense vindu, med denne så vart alt mye kjekkere Men på di vinduene som var påført vindus forsegling fra biltema, der vart det mye mer arbeid for å fjerne men det gikk til slutt. Så en runde med IPA for å se om det vart bra Her kan man se hvor mye som faktisk var på vinduet før eg startet Litt gnikking Så var det denne som skulle på Påføres i sirkulære bevegelser, når alle rutene var dekket så tok eg et nytt lag, på front ruten anbefales 3 strøk, dette fikk stå i ca 24 timer før eg buffet av med IPA 50/50 Sota vindu er råe på mørke biler Så vart løftebukkene montert og opp med bilen her skal felgen få litt kos Her vart det vask og fjerning av lim rester Denne gjorde en super jobb på innbrent bremsestøv! Så vart det en polerings runde for bedre glans i felgene S30+ vart brukt her Så wipe down UTC på dekka, her vart det wipe down først og så vart svampen fukta godt og man tapper coatingen på dekk sidene, tilfører mer om nødvendig, man skal ikke buffe av dett skal stå å trekke inn i dekk sidene. Felgene fikk først et lag med Maxprotect V1 og ca 3 timer senere V2 Så måtte eg ta en vask her også Maxprotect V3 på Mercedes emblem på bremse caliper og Bare bones på plastikk Så en runde på denne her også, bra produkt må eg si til dette: Britemax Final shine Skilt og ramme + nøkkel fik også UNC-R Så var det tid for innvendig rens, litt bilder ført Bøtta klar med lunket vann å 3D Pink såpa vasket rundt om i dører panser bakluke Swissvax Shield vart brukt rundt om som LSP her Så vart bilen støvsugd Så mattene ut for å rense dei På fører siden fikk eg den ikke ren, så frem med den jobbe såpa det godt inn så en runde med steam Såg bedre ut nå Litt mer vindus vask Denne vart brukt til å gjøre ren bilen innvendig og for å rense skinn setene Jobbet produktet godt inn Denne til å tørke rent med, den fikk no løyst opp en del ja Så var det Maxprotect leather coat jobbes inn med svampen, og når man er ferdig så går man lett over med en MF klut å fjerner det som er til overs. Denne får skinnet til å bli blankt noe eg vet ikke alle liker så greit å vite. Vart mye mørkere innvendig, noe eg likte hehe Innvendig på dørk og matter fikk denne Matta bak fikk en runde med VRP dressing 50/50 Skjermen innvendig var ikke å pen Men denne er bare super å bruke Silk coat vart på ført etter ferdig bildene denne er jo til å beskytte coatingen til den er ferdig herdet Så til litt ferdig bilder Var heldig ute bilda var tatt før eg tok innvendig det var meldt lett skyet i dag men resten av uka skulle det regne, var et tynt sky dekk så sola fikk ikke full styrke men nok til eg fikk tatt noen ok bilder. Liten filmsnutt fra garasjen, godt lys er her så i en annen garasje så hadde det sikkert ikke blitt det samme. Tidsforbruket vet eg ikke om eg tørr å nevne men ser ut som det vart over 70 timer hehe Takker for titten Endret 6 April, 2015 av Audi S8 119 Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conkey 713 Skrevet 5 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 Så inn i h.... Blankt og fint det der ble. Rått!!! Tror du at du sparte inn noe tid på s20 black kontra valg av annen kombo? Hadde vel vært behov for 2 steg for å få løftet denne fikk? Cred Siter Min Produktlogg Bilpleielogg [twitter]samfunnspsyk[/twitter] 2013 BMW 525d XDrive 2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S2012 Ford Fiesta 1.252011 Mazda 6 2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde1999 Volvo V70 2.0LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonkanon 48 Skrevet 5 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 Gromt arbeid! Cred for en meget bra S&S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sortehaug 672 Skrevet 5 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 Denne blei råblank! Alltid en fryd å se på arbeidet du utfører! Cred i lange baner! Siter Mvh Tobias S. - Mine Show & Shine - Siste: S&S - VW Golf Mk6 GTI Faller under "var mye mer aktiv før, men elsker fortsatt faget" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robinrl 188 Skrevet 5 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 Dette er den beste S&Sen jeg har lest på lenge! Spesielt mtp bildene Hvor får du tak i Megs MFpads? Siter Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Min bilpleielogg OCDetail på Facebook "The only way to do great work is to love what you do." 2010 BMW 116d M-Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duddi 175 Skrevet 5 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 Fantastisk! (som alltid) Siter ** S&S: LR Range Rover 1995 ** S&S: BMW E46 320iA 2003 ** S&S: Honda Civic 2006 ** S&S: Mercedez-Benz S211 2004 ** S&S: Audi A4 2006 ** S&S: Subaru Impreza 2011 ** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderst 1 918 Skrevet 5 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 Nydelig løft på en meget godt utstyrt vogn fra favorittmerket Siter ✓ 18' Tesla Model S 75D X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance Alexander's bilpleielogg X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde Alexander's S&S oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O L A 2 Skrevet 5 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 5 April, 2015 Kanonfin ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi S8 4 829 Skrevet 6 April, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Så inn i h.... Blankt og fint det der ble. Rått!!! Tror du at du sparte inn noe tid på s20 black kontra valg av annen kombo? Hadde vel vært behov for 2 steg for å få løftet denne fikk? Cred Nei sparte ikke inn noe tid med S20 på denne, men brukte både grov steg å S20 som mer et "fin steg" men det gjorde eg mest for å bli godt kjent med produktet, så tapte sikkert en del tid. Gromt arbeid! Cred for en meget bra S&S Tusen takk var godt å sette seg ned no å nyte ei påske øl hehe Denne blei råblank! Alltid en fryd å se på arbeidet du utfører! Cred i lange baner! Takker dinna lakkken kjenner du godt til Dette er den beste S&Sen jeg har lest på lenge! Spesielt mtp bildene Hvor får du tak i Megs MFpads? dei meiner eg på kommer fra her :http://www.norskprol.no/ Tusen takk, å ta gode bilder er ikke lett, vart over rasket når eg lasta over bildene, der var mye søppel som eg trodde vart bra! Fantastisk! (som alltid) Tusen Takk Nydelig løft på en meget godt utstyrt vogn fra favorittmerket Takker Alexander, ja der var så mye bra utstyr, fikk testa Adaptiv cruisekontroll noe eg alltid har hatt lyst på, å det vart ikke noe bedre av å teste det heller hehe Kanonfin ! Takker Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moderatorer ØHN 5 315 Skrevet 6 April, 2015 Moderatorer Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Stående applaus på en megajobb! Rett og slett mektig imponert over innsats og nydelig resultat! Siter Detailers Club Norway Approved Detailer & Nanolex Approved Detailer Certified Bigfoot System Specialist Linker til nyere utførte jobber: Sort BMW X5 - Volvo XC90 - Mazda CX5 - Subaru Levorg - Sort Audi A4 - Sort Toyota Landcruiser - Sort BMW 3-serie - Mercedes-Benz Cabriolet - Sort Audi SUV - Audi Q5 - Volvo Cross Country - Jaguar XK8 - 2013 Volvo XC70 - Audi S6 - Jaguar XJ8 - Mercedes CLS - Volvo XC60 Link til liste med tidligere referansejobber: Klikk liste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
griffenfeldt 184 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Supert resultat! Siter 2015 Mini Cooper Sd Countryman Blazing red 2011 Citroen C1 1.0 rød. Driver Larsens Autospa.http://larsensautospa.no bilpleier for fotofinishhttp://fotofinish.no Nad Nanolex approved detailer Swissvax autorisert detailer Mvh Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JohanR 169 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Mektig imponert André. Du er utrolig dyktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skydancer 162 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 So Nice! Deilig titting/lesing på morgenkvisten. Du har gjort det igjen, en grundig jobb med masse flotte bilder. Cred sendt i ekspress fra Flateby til Skodje Siter Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.Skydancer Detail Skydancer Detail på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tr86 529 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Absolutt topp, toppklasse! flott writeup og fantastisk resultat som vanlig! Cred Siter GTechniq Accredited Detailer S&S Ford Mondeo 2014 - S&S Lexus IS300h F-Sport - S&S Toyota Rav4 2013 - S&S Toyota Auris Touring Sports 2015 - S&S BMW 318d F30 - S&S Toyota Avensis 2012 - S&S Toyota Rav4 2013 - S&S Volvo V40 Rebell Blue v2 - S&S BMW 520d E60 Jet Black - S&S Renault 17 TL 1972' - S&S Toyota Corolla 97' - S&S Volvo V40 Rebell Blue Min bilpleielogg TRDetailing på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogersolmyr 3 151 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Du er en dyktig og tålmodig mann. Super S&S og supert resultat. Grønn knapp er kjælt godt med og trykket hard og lenge! Men er stolpene for mye i veien til at du kan polere med maskin på nederste deler av bilen om du har bilen på løftebukken? Siter Swissvax Certified Detailer Certified Bigfoot System Secialist Modesta Installer CarPro Certified Installer Min bloggMine produkter Solmyr AutoDetailings samlede verker. Besøk og lik gjerne Solmyr AutoDetailing på Facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin S 2 059 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Fantastisk S&S og den garasjen din er bare helt sinnsyk! Siter Swissvax Certified Detailer NAD - Nanolex approved detailer Certified Bigfoot System Specialist DCN Approved detailer Rob's bilpleielogg (S&S samling på side1) soon-autospa.no / www.facebook.com/soonautospa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SurreSnurre 350 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Ditt JÆ... råskinn!! Meget meget bra. Hall of fame dette. Siter Facebook Auto AS S&S logg:Ferrari Modena 360 Modesta BC-05, Audi A5 Modesta PD coating Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy 6 673 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Meget bra som vanlig Andre, tommel opp. Siter Tommy TOMMY'S CAR SPA FOUNDERSWISSVAX CERTIFIED DETAILER SWISSVAX CERTIFIED INSTRUCTOR DCN APPROVED DETAILER 2017 RUPES AMBASSADOR RUPES ADVANCED LEVEL INSTRUCTOR Tommy's CAR SPA (facebook) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppe 18 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Et fantastisk resultat! Og en inspirasjonskilde! Siter Max Protect Certified Detailer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj john 163 Skrevet 6 April, 2015 Rapporter Share Skrevet 6 April, 2015 Jeg har ikke ord for hvor rått dette arbeidet du utfører..rett å slett det beste jeg har sett og hørt om."Noen sier etter en detailing av bilen sin at den ser jo som ny ut jo"men når du har gjort jobben ser den bedere enn ny ut..helt fantastisk.Cred Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.