Gå til innhold

Bilpleie rundt oslo - noen og anbefale?


mar1us

Recommended Posts

Får en rs blå '98 audi a4 avant snart som trenger seriøs utvendig/innvendig pleie. Vi snakker rubbing and the whole nine yards, for det har vært reklame på bilen som har lagt igjen limrester som har fått sitte en stund, og bilen har blitt kjørt MYE og har vel ikke akkurat blitt bortskjemt med pleie. Innvendig så har den creme skinn interiør og paneler, som har vel skiftet nyanse en smule - og motoren er ikke ett gla'syn. Alt i alt: det er litt jobb!!

Har så langt egentlig bare funnet strømmen bilpleie som jeg vurderer litt, da det virker som de har rimelige priser og har holdt på en stund i bransjen. Noe som jeg håper tilsier at de vet hva de gjør.

Noen som har noen anbefalinger og komme med av andre firma/personer, eller erfaringer med strømmen bilpleie for den saks skyld? Må desverre sette bort denne jobben, da jeg er bare en amatør med kun håndkraft til disposisjon når det gjelder polering av bil - og det holder ikke på langt nær i dette tilfelle.

Bilen tar jeg over etter min far (da han har kjøpt seg ny bil), så selv om det er en gammel brukt audi så har den stor sentimental verdi for meg. Ergo så vil jeg at denne jobben skal gjøres av noen som ikke rubber igjennom lakken og fyller det åpene luftfilteret med vann ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...