Gå til innhold

Billig høytrykkspylere.


teamanimal

Recommended Posts

teamanimal

Akkurat nå så selger Carlsen Fritzøe / Norløf drammen ut IPC Foma PW-C23 I1408A M for 1995 kr.
ordinærpris på disse er vel 3500 ca vel.

 

Det var iallfall 5 stk igjen når jeg dro derfra kl 1200 i dag.

post-8927-0-79423400-1426856113_thumb.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Bra tilbud, bra spyler [emoji1]

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig-Arne Haukebøe

Jeg har en slik..

Veldig god pris, betalte 3000 på kampanje i fjor på den.

 

Men er ikke 100% fornøyd, føler den har for lite trykk og vannmengde.

Er sammenlignbar med Foma 747, med nesten samme spesifikasjoner.

Men tror rett å slett det er dysene det står på.

på Foma 747 liker jeg veldig god dysen med vridbart munnstykke, og den gir en perfekt kombinasjon av strålebredde og trykk og vannmengde

Endret av Stig-Arne Haukebøe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nickname

Har Foma PW-C23 I1610AO M og er egentlig fornøyd med den. Men hvis IPC Foma PW-C23 I1408A M koster kun1995 så er det et godt kjøp.  :)

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

teamanimal

Vurderte 1610 men dem hadde ikke flere inne når jeg var innom.

men 1307 kostet jo enda 3200 kr :P så har en stygg følelse på at det var en feilprising.

 

 

 

 

Jeg har en slik..

Veldig god pris, betalte 3000 på kampanje i fjor på den.



Men er ikke 100% fornøyd, føler den har for lite trykk og vannmengde.

Er sammenlignbar med Foma 747, med nesten samme spesifikasjoner.

Men tror rett å slett det er dysene det står på.

på Foma 747 liker jeg veldig god dysen med vridbart munnstykke, og den gir en perfekt kombinasjon av strålebredde og trykk og vannmengde

finnes det andre munnstykker en kan da muligens bytte til?

Endret av teamanimal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Er vel en veldig god pris i forhold til veiledende og hva andre har betalt for den:)

Fomaspylere er gode stort sett, og hadde 747 som jeg var veldig fornøyd med, men solgte..

 

Dette er jo ikke snakk om proffspylere  og er vel blandt det beste du får i denne klassen.

 

Personlig kjøpte jeg i sommer (til å bruke hjemme til bil o.l har proffspyler på jobben) en Nilfisk 145-2 (eller hva den heter) og ble overasket over hvor god den er. Eneste minus foreløpig er den slangerulla, som jeg kunne klart meg uten, men noe skal det jo alltids være..

 

Tror jeg ga 2000.- for den hos monter, og skulle ikke forundre meg om de kjører samme dealen i år.:)

 

Uansett er det vel helt greie spylerer alle de nevnte, og stålarmert er ett must spør du meg.

 

Så det er jo tilslutt mye på grunn av hvilket merke man vil ha som gjør hva man eventuelt havner på :)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Jeg hadde også en 747 som ble solgt, men det var fordi den hadde problemer. Det var vanskelig å få på spylemunnstykket og skumlanse, og av/på-bryteren var ødelagt, samt at jeg ikke følte den gav så mye vann som den skulle. Byttet til en Nilfisk 145.2-10 og er kjempefornøyd så langt. Overlevde vinteren gjorde den også :)

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

einarhelge

Carlsen Fritzøe sørlandsparken har også samme foma som trådstarter snakket om til 1999kr

Min showcase                                                Mine S&S

2017 VW eGolf                                                 S&S 2003 Volvo V70                     S&S 2019 Tesla Model X

                                                                         S&S 2017 Aprilia RSV4 RF            S&S 2012 Mercedes Benz ML      

                                                                         S&S 2017 Volvo XC90                   S&S 2015 Subaru Outback

                                                                         S&S 2000 Porsche 911                 S&S 2017 Tesla Model S

Østergren bilpleie på Facebook                       S&S 2015 Nissan Xtrail

                    

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...