Gå til innhold

Mazda 6


tommy_sn

Recommended Posts

  • Admins
truhaa

Strøken...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil.. har noen noen interiørbilder av denne?

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

challenger

Så blankt, og blir nok fint etter en vårpuss igjen også.

PS: når du tar vise-frem bilder neste gang så unngå plenen. Alt det grønne gresset og skogen rettferdiggjør ikke fargen du har på bilen din. :)

Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius

Skikkelig stilig... Bose anlegg også? Visste ikke Mazda samarbeidet med dem... DET er kult :P

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags motor er det i din? Har prøvd 2.0D, og den er passelig kvikk synes jeg. Hadde vært artig å prøve den nye 2.2D 185hk som kommer nå på våren.

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans Marius
Hva slags motor er det i din? Har prøvd 2.0D, og den er passelig kvikk synes jeg. Hadde vært artig å prøve den nye 2.2D 185hk som kommer nå på våren.

Men er det med disse som med Nissan? Jeg har altså en firmabil som er oppgitt til 170hk, men skal jeg tippe så er det nærmere 100hk i den heller. Går som en bøtte med dritt.

Skotner Autospa - detailing since 1998

Member International Detailing Association, Certified Detailer - Skills Validated
Exint Premium Detailing Center | Rupes Certified Detailer | Colourlock Certified | AutoGlym Certified | Nanolex Approved Detailer | 3M Auto Car Care Center | Waxaddict Professional

 

Følg på Facebook!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...