Gå til innhold

Nytt ratt og pedaler til PC


KennethB

Recommended Posts

KennethB

Nå som Fanatec rattet mitt har tatt kvelden og jeg har blitt avhengig av å kjøre racing på en billig måte så må jeg kjøpe meg et nytt ratt. Da kommer det store spørsmålet. Logitech G25, Logitech G27 eller gå all-in å kjøpe Thrustmaster T500RS? Er jo no prisforskjellen ute å går så lurte på om det var noen som har peiling? Og er G25 og G27 bra nok for en som driver med dette på fritida?

[x] 1995 Toyota Carina

[x] 1999 Golf MK4 Variant

[x]  1996 Mitsubishi Galant 

[]    2008 Golf MK5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillejordet

har spilt mye med g27 hos et par kompiser å det virker veldig bra vertfall.. ps3 å grandturisimo

Endret av lillejordet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

juniormathisen

Har testet mange av de selv. Men syns fortsatt G27 topper listen. Har det ikke selv, men står på listen over fremtidige utgifter.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KennethB

Bikker mot G27 selv. Thrustmaster er litt i meste laget for min del.

[x] 1995 Toyota Carina

[x] 1999 Golf MK4 Variant

[x]  1996 Mitsubishi Galant 

[]    2008 Golf MK5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Northhomie

Har G25 selv, utrolig fornøyd med det! Men siden tiden ikke lenger strekker til, så skal jeg selge det. :)
Kan brukes på nesten alt av spill, og det er veldig virkelighetsnært ifht. mye annet jeg har prøvd. :)

* Bruksbilen i Norge -        2008 Audi A8 4.2 TDI Quattro (Januar 2016 - dags dato)      
                                    X 2002 Audi A6 Avant 1.8 Turbo Quattro S-line (Mars 2013 - Januar 2016)
                                    X 1998 Audi A6 1.8 Turbo Sedan (Desember 2011 - Mars 2013)

* Studentbilen i USA - 2002 Audi A8 4.2 Quattro - Ebony Black Pearleffect (Oktober 2010 - 12.november 2012)
http://www.detailers...es-audi-a8-42q/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Thrustmaster TX rattet til PC/Xbox one med TH8A shifteren og T3PA pedalene, og det fungerer konge.

Noe dyrt i forhold til G25/G27, men TX rattet føles sterkere og feedbacken føles bedre.

Her er oppsettet:

5eFnL6vm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...