Gå til innhold

Påførings pad til jetseal


Hammerfest76

Recommended Posts

Hammerfest76

Jeg skal legge på jetseal på bilen for hånd, å lurer på hvilke microfiber pads som anbefales evnt hva bruker dere til å legge på jetseal for hånd.

Ser det ligger mange varianter på ebay og forskjellige nettbutikker, men vet jo ikke hvordan kvaliteten er eller hvor lenge de varer.

Så isteden for å prøve å feile, tenkte jeg at jeg skulle prøve å få tips hos dere som har holdt på en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bruker skumapplicator til å legge slikt for hånd, noen vasker de for å kunne bruke de igjen, mens andre kjøper mange og tar en ny applicator for hver gang. Hvis du har tenkt å ta en ny for hver gang så kjøp mange, du kommer til å få bruk for de :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Hvordan er erfaringene deres med Jetseal ?  Før jeg kjøpte denne så hadde jeg et godt inntrykk. Men etter å ha lest litt på forumet så er det ikke mange som liker den ?  Jeg har enda ikke brukt den selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Makki_

Jeg har aldri klart å få noe som helst bra holdbarhet med CG Jetseal. Mulig CG har endret noe i produktet siden jeg har brukt den vel i 2009 eller 10, men jeg vil påstå at Fusso Coat eller f.eks Collinite #845 er mye bedre valg. Ikke like enkelt å legge disse 2 sist nevnte som Jetseal men holdbarhet er sånn ca 100 ganger bedre. Så er de en del billigere og.

Makki's CarSPA

Koch-Chemie®: Excellence for Experts

Colourlock®: Get the best out of your leather!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la Jetseal før vinteren slo til og da brukte jeg de blå mikrofiberputene fra CG. Kjøpte de på Ebay for ingenting. Jetsealen er ganske seig og jeg kjørte den først med DA på de store flatene. Resten tok jeg da altså med blå CG mikrofiberputene :)

Blir spennende å se holdbarheten gjennom vinteren!

Talent is nothing without results.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...