Gå til innhold

Kjøkken GC men hva med stekovn?


AreJJ

Recommended Posts

Nettopp tatt alle overflater på kjøkkenet med Green Clean og er veldig fornøyd, fruen også. Dårlig vær og feil temperatur så da må jeg vaske noe annet. Men hva med innsiden av stekovnen. Gikk på med GC og surfex. Fikk fjernet masse, men er ett gyllent bellegg på ruten som ikke er samarbeidsvillig. Det er det eneste stedet i huset som ikke har blitt bra. Har bare forsøkt GC og surfex. Tør ikke forsøke PB eller noen av felgrensene jeg har. Sikkert noen her som forsøkt. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jif skurekrem eller en glasspolish gjør nok susen skal du se :)

har ikke jif eller glasspolish, kanskje Invisible Glass eller noe jeg har på rommet mitt( bilprodukter)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Skulle til å si at må være forsiktig med glass og tempratur når det kommer til polering.. men så kom jeg til å tenke på at stekeovns glass burde jo tåle en del.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Hehe jeg stod runt juletider med poleringsmaskinen å ga platetoppen en runde. Fikk noen rare blikk fra naboen da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AppelsinSkall

Jif ovn fungerer veldig bra til både ovn og glass. (Det er jo tross alt det den er laget for)

Til dere som sliter med møkk mellom glassene, de er oftest veldig enkle å ta ut hvis man vipper av døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hadde jeg ikke kjøkkenprodukter, ville teste bilprodukter. Fant også ut hvordan en demonterte glassene. Hele tre ruter med dritt på. Det var bare den innerste som krevde litt arbeid. Fått råd om eddik og bakepulver på Facebook som fruen har postet mine utskeielser på. Kjekt å vite.

Beklager dårlig bildekvalitet. Tatt med iPad 2 førsteutgaven. Alt bedre enn det får ikke jeg tak på, da resten av familien har viktigere ting enn meg å logge inn på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...