Gå til innhold

Noen Som ønsker Et Lite Oppdrag?


Satheesh

Recommended Posts

Hei folkens!

Jeg er helt ny på dette forumet og håper ikke jeg bryter noen regler. Tenkte nemlig og spørre om noen av dere ønsker å ta et lite oppdrag med å shine' bilen min?

Jeg er ikke særlig flink på dette området (tar det dog igjen på andre) og ønsker egentlig ikke betale en "proff bilpleier" mange tusen kroner! Det virker som mange her har veldig god peiling på dette med bilpleie og kanskje kunne tenke seg å tjene litt ekstra...

Har en BMW X5 som er ganske grei i lakken. Har litt småriper bak på bagasjeluken, men tror dette kan poleres vekk. Jeg har lest endel innlegg her der folk bruker fire, fem og flere produkter for å gjøre bilen skikkelig fin. Ønsker derfor om noen kunne tenke seg å shine' min bil?

IMG_0017.JPG

PS! Bor i Oslo - kan til nød møte opp i Vestfold også...

Mvh

-Satheesh-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker å få gjort en "full pakke" shine, så ender du fort opp i noen lapper. Er ikke mindre arbeid for de som shiner her på forumet enn hos proffe bilpleiere. Tvert i mot. Jeg har inntrykk av at mange her på forumet gjør en bedre jobb. Så hvis du er ute etter en 500,- polish, så tror jeg neppe du får napp her. :) Dessuten har du en stor bil også = mer arbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Colli, tror nok du må regne med at det går noen tusenlapper for full shine. Men det er vel stor sjanse for at resultatet blir bedre om noen her inne tar jobben :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Vel, det gjør ikke med et PAR lapper - men helst ikke noe særlig mer enn dét! Det at folk her antakeligvis ville gjort en like så god - om ikke bedre - jobb, er jo nettopp derfor jeg spør! :D

Er det noen her som ville gjort dette for 2000,- ??

:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at mange av de som er her inne holder et meget høyt nivå når det gjelder bilpleie,og at det ikke er noen "shortcut" til billig bilpleie denne kanalen.

En proff tar ca 4-5000 for en full shinning av en bil på din str. Selv tar jeg minst 2000.- for en personbil og det er bare utvendig.

BMW X5 er en meget fin bil og jobbe med så lykke til med jakten,du finner sikkert noen som vil ta den ,men du må sikkert betale noe mere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, det er ikke shortcut jeg er ute etter, men kanskje spare litt og få et bedre resultat. Alle på denne jord er interessert i å spare litt penger - ingenting galt i dette!

Jeg spør her bare fordi noen har mer glede av å utføre slike oppdrag enn kanskje andre og tenker mindre på penger og ønsker å heller gjøre en bedre jobb!

For 3000,- da? Noen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg har brukt Konows Bilpleie her i Oslo et par ganger.

Priseksempler.gif

Jeg ønsker vel å få en lakkrens, lakkbeskyttelse, voks og det som er fornuftig. Som sagt kan jeg ingenting om dette, så jeg er helt avhengig av å få tips av dere som faktisk kan det!

Synes resultatet er nokså bra, men virker som folk her har bedre innsikt i produkter og hva som er bedre enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke interessert i og lære og stelle bilen din selv heller da?

Det er utrolig mye glede i og holde på med bilpleie.For de pengene du vil legge ut til andre kan du ta bilen din 2-3 ganger,utvendig og innvendig.Det tar deg bare en dag på våren og en på høsten så er du i boks og har en bil du kan glise til hver gang du vasker den :)

Beklager hvis jeg virket noe kvas i skrive måten i forrige innlegg.Det var ikke meningen ;)

Bare og spørre hvhis det er noe du lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke interessert i og lære og stelle bilen din selv heller da?

Det er utrolig mye glede i og holde på med bilpleie.For de pengene du vil legge ut til andre kan du ta bilen din 2-3 ganger,utvendig og innvendig.Det tar deg bare en dag på våren og en på høsten så er du i boks og har en bil du kan glise til hver gang du vasker den :)

Beklager hvis jeg virket noe kvas i skrive måten i forrige innlegg.Det var ikke meningen ;)

Bare og spørre hvhis det er noe du lurer på.

Hei! Det er bra du kom med den beklagelsen! :)

Jeg spør på dette forumet fordi her er det folk som har kanskje har tid, liker det de gjør og ønsker å overgå seg selv ved å hele tiden perfeksjonere sitt arbeid. Kommer ikke hit for å bli fortalt at det jeg spør om er alt for lite penger, folk her er profesjonelle eller lære hvordan jeg selv kan gjøre dette. Da hadde jeg ikke spurt om noen ville ha et oppdrag, men heller komme med tips som jeg selv har lest mange andre gir.

Jeg har ikke tid til å stelle bilen selv desverre - derfor denne forespørselen.

Si ifra om dere trenger en IT-prosjektleder, konsulent og hardware forhandler - da kan jeg hjelpe til. Når det gjelder bil - så kommer jeg til dere...

Send en PM eller svar her om det virker interessant, hvis ikke bruker jeg bare de bilpleierne som allerede finnes der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo Tandis1, men tror ikke han har garasje å stå i. :) Hvis du fikser det for ham, så gjør han det sikkert for deg.

Thanks! Får vel sende han en PM og se om han har mulighet... :D Eller har du kanskje et mobilnummer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

honnings88

Jeg tar gjerne på meg jobben:) Er inne til førstegangstjeneste så kjeder meg nesten når jeg er hjemme så mye. Er bare gøy å polere biler og har ganske god erfaring med bmw biler fra før.

Driver bilpleie litt på hobbybasis for venner og kjente og tjener litt penger på det. Er mest for å dekke produktene men selvfølgelig ikke helt gratis. Bor på Jar i Bærum men kan sikkert hente bilen på en kontoradresse vest for aker brygge og gjøre jobben mens du er på jobb hvis det er ønskelig.

Send meg en mail på frehon@gmail.com så kan vi avtale pris og hva slags jobb som skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne på meg jobben:) Er inne til førstegangstjeneste så kjeder meg nesten når jeg er hjemme så mye. Er bare gøy å polere biler og har ganske god erfaring med bmw biler fra før.

Driver bilpleie litt på hobbybasis for venner og kjente og tjener litt penger på det. Er mest for å dekke produktene men selvfølgelig ikke helt gratis. Bor på Jar i Bærum men kan sikkert hente bilen på en kontoradresse vest for aker brygge og gjøre jobben mens du er på jobb hvis det er ønskelig.

Send meg en mail på frehon@gmail.com så kan vi avtale pris og hva slags jobb som skal gjøres.

Hey! Det var gode nyheter! Sender deg en mail nå med en gang... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk bilder sier nå jeg bare! :) Hvis dette blir aktuelt. Også kan jo kunden fortelle litt etterhvert om han / hun er fornøyd med resultatet osv. Er alltid artig å høre om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...