Gå til innhold

Ødelagt bakplate bigfoot 21?


bilmagikeren

Recommended Posts

bilmagikeren

Hallo.. Er det noen som har hatt problemer med bakplate på bigfoot?

Jeg syntes maskinen vibererte mer enn vanlig, og når jeg skrudde av bakplaten så jeg den var litt ødelagt.. Den har gått litt i "oppløsning" i "midten" og ikke sikker på om det er hele maskinen, eller kun bakplaten som er defekt. Er ikke vits å sende inn maskin om jeg kan bytte platen.

Noen andre som har hatt lignende problemer?

Maskinen er nesten ikke brukt, og har vært litt vibrasjon siden jeg fikk den. Da jeg bruker mye flex roterende og duetto etc.. i tillegg har jeg ikke "funnet" feilen før nå..

P.s jeg har også 15 bakplate, men har ikke lyst til å sette på den om den lider samme skjebne:)

Innspill?

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
bilmagikeren

Jeg skal se om jeg får lagt inn ett bilde, men synes kanskje det burde gå på garantien. Dyre maskiner (og tilbehør) som burde vare en stund..

Kanskje det er noe feil, når de har "støpt" platen, men uansett:)

Takk for innspill foreløpig!

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Prøver et par bilder litt for "morro" skyld.. Finner sikkert en løsning, men da kan kanskje andre ha nytte av det om skulle skje igjen:)

Virker på meg som om den ikke er helt støpt i midten, da den 15 bakplaten er ikke sånn..

20150128_153836_zps9efddb28.jpg

Dette er 15 platen..

20150128_154357_zps43cc7dde.jpg

21 plate..

20150128_153855_zpsc450d0ee.jpg

også 21 plate..

Er ikke så lett å se, men tror den har litt med "vibrasjoner" å gjøre..

Fortsatt god kveld folkens:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Hei, nei ikke alle hullene jeg reagerer på, men senterhullet. Det er nok ikke så gode bilder.

for meg virker det som om senter "hull" begynner å gå i oppløsning.

Jeg tror det er feilstøp og jeg har kjørt en del andre 21maskiner som er mye stødigere i forhold til vibrasjon.

mulig jeg er litt flisespikker, men synes jeg burde få en ny plate, slik at vi er sikre på at det ikke skjer noe mer med den.

Ville vært en veldig fin måte å vise god kundeservice, spør du meg.

å ev kjøpe en ny plate vil ikke ruinere meg, men har kjøpt så å si alle rupes da-maskinene, og når jeg har brukt( 21) maskinen noen få timer, er dette noe (ifølge meg) som ikke bør skje. så da blir det opp til importør/eller selger å bestemme hva de vil gjøre.

En ting er å ha de "beste" maskinene, en annen ting er å ha den beste kundeservice..

jeg venter å ser hva som skjer, så tar vi det derfra.

fortsatt god kveld allesammen:)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pejourdan

Hei, nei ikke alle hullene jeg reagerer på, men senterhullet. Det er nok ikke så gode bilder.

for meg virker det som om senter "hull" begynner å gå i oppløsning.

Jeg tror det er feilstøp og jeg har kjørt en del andre 21maskiner som er mye stødigere i forhold til vibrasjon.

mulig jeg er litt flisespikker, men synes jeg burde få en ny plate, slik at vi er sikre på at det ikke skjer noe mer med den.

Ville vært en veldig fin måte å vise god kundeservice, spør du meg.

å ev kjøpe en ny plate vil ikke ruinere meg, men har kjøpt så å si alle rupes da-maskinene, og når jeg har brukt( 21) maskinen noen få timer, er dette noe (ifølge meg) som ikke bør skje. så da blir det opp til importør/eller selger å bestemme hva de vil gjøre.

En ting er å ha de "beste" maskinene, en annen ting er å ha den beste kundeservice..

jeg venter å ser hva som skjer, så tar vi det derfra.

fortsatt god kveld allesammen:)

Jeg hadde problemer med av/på-bryter på Mini'en og denne fikset de samme dag som den ankom til dem hos Holgers. Så tommel-opp på service derfra for min del ihvertfall :)

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilmagikeren

Jeg regner med at de fikser det. Har dog ikke returnert samtaler, men sikkert bussy. Fikser seg sikkert :)

Min bilpleielogg

 

Bilmagikeren 

 

https://www.facebook.com/pages/Bilmagikeren/577147932314148     Kikk gjerne innom å se om du vil:)

 

Swissvax certified detailer

 

Scandicshine autorisert detailer

Scholl Consepts certified detailer

Mitchell and King approved detailer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...