Gå til innhold

Artikler på forsiden/forum


polishduden

Recommended Posts

  • Forhandlere
polishduden

God aften! Sitter her og rører alene hjemme med 2 små sovende en lørdags aften. La merke til at bl.a truhaa sin artikkel om voks vs sealer er meget gammel og utdatert. Den gir en fin basic, men med utviklingen som har vært med coatinger osv så er den artikkelen kanskje moden for en liten revisjon? Hva med å legge til litt flere artikler også? Som guidene til maskinkjøring bl.a. Eller kanskje en av de eminente artikkelforfatterene har lyst til å skrive litt igjen og legge ut noen flere artikler som omfatter førstereis maskin, coating osv? tenker da på de flotte bildene som linker videre på forsiden til dcn :)

Endret av polishduden
  • DCN Poeng 5

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Spott on der.. vi er litt slappe mht artikler, og bør gå litt dypere.

Kom gjerne med innputts om hva dere kunne ønske på hovedsiden. Må ha et tupp i ræva her innimellom :)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er like informativ den dag i dag, men;

De kunne vært oppdatert med produkter som er blitt mer vanlig i dagens verdens, bla det utallige av coatinger i forskjellige prisklasser som kan kjøpes for den "vanlige" forbruker/ DCN'er.

Legg med det i vurderingen, feks sealer eller voks blir sealer, voks eller coating?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg synes de er like informativ den dag i dag, men;

De kunne vært oppdatert med produkter som er blitt mer vanlig i dagens verdens, bla det utallige av coatinger i forskjellige prisklasser som kan kjøpes for den "vanlige" forbruker/ DCN'er.

Legg med det i vurderingen, feks sealer eller voks blir sealer, voks eller coating?

Også har man prisklassene, de mest holdbare. Bang for the buck, best å jobbe med, gjengangere på dcn osv :) Endret av polishduden

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Også har man prisklassene, de mest holdbare. Bang for the buck, best å jobbe med, gjengangere på dcn osv :)

Jeg kan lage en artikkel på dette i løpet av de 14 dagene jeg skal ha perm når Lise føder. Noe må jeg jo ha å gjøre også! [emoji6]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin deal.

Lenge til termin David? Vi går å venter selv i disse dager, og noe å titte på kan være kjekt for min del også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Jeg kan lage en artikkel på dette i løpet av de 14 dagene jeg skal ha perm når Lise føder. Noe må jeg jo ha å gjøre også! [emoji6]

Håper ikke Lise skal føde i 14 dager [emoji23]

Btw så bra, klar for lesestoff kjenner jeg

Endret av polishduden
  • DCN Poeng 1

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Håper ikke Lise skal føde i 14 dager [emoji23]

Btw så bra, klar for lesestoff kjenner jeg

Haha, nei, det håper ikke jeg heller, med tanke på humøret hennes om dagen, og termin er i morra! [emoji23]

  • DCN Poeng 3

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Godt humør då eller ?

Alle damer er vel i knallhumør dagene rundt termin? [emoji14]

Termin var i går, så regner ikke med noe mindre humørsvingninger i dag! [emoji6]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damer er vel i knallhumør dagene rundt termin? [emoji14]

Termin var i går, så regner ikke med noe mindre humørsvingninger i dag! [emoji6]

Du får seie at du fikk eit haste oppdrag med ein Tesla som må tast i dag he he.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lage en artikkel på dette i løpet av de 14 dagene jeg skal ha perm når Lise føder. Noe må jeg jo ha å gjøre også! [emoji6]

Vær forsiktig med dette - jeg får fortsatt høre det to år etterpå for å ha polert bil og fikset steinsprut under siste 14-dagers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Du får seie at du fikk eit haste oppdrag med ein Tesla som må tast i dag he he.

Vær forsiktig med dette - jeg får fortsatt høre det to år etterpå for å ha polert bil og fikset steinsprut under siste 14-dagers...

Satse på at det ordner seg! ;)

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Skriv nå... Skriv!

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle damer er vel i knallhumør dagene rundt termin? [emoji14]

Termin var i går, så regner ikke med noe mindre humørsvingninger i dag! [emoji6]

Skjønner ikke problemet altså.. Går å venter vi også, og jeg har steinkontroll på mine hormoner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Skjønner ikke problemet! [emoji6]

Synes du skal si det når muligheten byr seg a.k.a når surheten er på sitt beste.

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
polishduden

Ja David, hva skjera?

Max Protect Certified Detailer - Max Protect Certified Car Care Center - Max Protect Certified Instructor
2001 Porsche 911 Turbo

2014 Volvo XC70
Blankbil AS - Følg oss på Facebook - www.blankbil.no

Gnukkehjørnet. Norges #1 detailing podcast www.gnukkehjornet.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...