Gå til innhold

BS Bildeler hente i butikk eller bare nettbutikk?


martinsens

Recommended Posts

martinsens

Skal ha en Haynes bok fra GS Bildeler. Er det kun nettbutikk eller kan jeg også hente der? På siden deres star det at de kun sender med dere logistikkpartner. Men frakt på 150 kroner på en bok til 222.50 blir litt I overkant mye...

Eventuelt hvor kan jeg få tak I denne uten å betale frakt. Vet biltema har noen slike bøker, men er vel mer vanlige bilmerker.

http://www.bsbildeler.no/Haynes-Reparationshandbok-Porsche-944-P47003.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Punisher

GS, eller BS? Du har skrevet begge to. Personlig ville jeg ikke kjøpt noe som helst hos Bullshit bildeler, men gått på Bilxtra, mekonomen el Ebay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

martinsens

Var BS jeg mente. Utgangspunktet skeptisk til en butikk som har valgt å kalle seg det samme som annen...samme logo nesten. Skal sies jeg ikke vet hvem som kom først. Men GS har jeg hørt om lenge.

Tanken var at de har den inne og kan få den med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske sikker på at du kan hente hos BS bildeler

Nei, ikke nå lenger.

Har hentet flere ting der før, men det har de sluttet helt med nå (etter de fikk ny nettside). ;)

edit: skriveleif

Endret av OpelOPC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får Haynes på bildeler.no også. Der kan du hente på Pick-up-Point i Sandefjord.

Endret av Geir

'21 Lexus UX 300e / '14 Lexus GS 300h [Solgt] / '11 Lexus CT 200h [Solgt] / '06 Lexus IS 220d [Solgt] / '99 Lexus IS 200 [Solgt] / '84 Toyota Corolla [Kondemnert]


Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...