Gå til innhold

Bilen Stoppa:( Hjelp


Emil

Recommended Posts

Jeg starta bilen min istad, så stod den og gikk i et kvarter, så skulle jeg rygge den inn i garasjen igjen.. Så rusa jeg den litt , da bare kutta den ut:(

Den går på starteren men den tenner ikke:S Hva kan det være ? Plugger, pluggledninger? kondens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis hadde en eldre bil som hadde samme "symptomer" og da var det pluggene som var sota.

Kan jo kanskje være lurt å nappe ut en plugg bare for å sjekke, såfremst det ikke er en relativt ny bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo kanskje være lurt å nappe ut en plugg bare for å sjekke, såfremst det ikke er en relativt ny bil..

En 91 Audi 80 er vel ikke ny :lol:

Ville nok hørt om bensinpumpa gikk ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bensin er det på den, bensinpumpa starter:S hørte med noen og de sa at det kanskje var slanger til innsuget som gjorde at den sugde falsk luft.. Den kan vel kanskje være coilen og? at pluggene ikke får strøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Grønn overledning satser jeg på... Smør opp start-stopp bryteren med litt sleggefett så burde saken være biff...

Men seriøst, sjekk pumpe, bensinfilter plugger..

Hvor mye bensin var det på bilen når du satte den inn for vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard

Tenkte litt på mye kondens også jeg, da bilen har stått med halv tank gjennom vinteren... Men prøv å kjør på en drivstoffrens og bytt filter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...