Gå til innhold

Chemical guys Ezyme og SV Endurance


Scandicshine.no

Recommended Posts

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i dette emnet

  • Scandicshine.no

    7

  • Swissvax / Dag

    4

  • Lexgtturbo

    4

  • Torby

    4

Mest aktive i dette emnet

Bilder i dette innlegget

Slik jeg ser det er boraen våtere mens touran er blankere men det kommer vel av fargene.

Hvordan er de i "real life" da?

Pene biler forresten!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ØrjanA

Så veldig bra ut dette, men tror jeg må ta en tur for å inspisere det nærmere :lol:

http://www.facebook....dreassenAutospa              http://www.facebook.com/bilpleiebutikkendrobak


Sertifisert Scandic Shine Detailer   Cosmic Detailing Center  Sertifisert    Scholl Concepts bilpleiesenter    

Sertifisert Polishangel Detailer   Nanolex Certified Detailer   DCN Approved Detailer

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Er nok riktig Arne, touran ble veldig blank, men manglet litt dybde og wetness. Men husk dette er en teflon voks.

Ezyme ga en dyp og våt look ja! Godt øye gamle gutt :D

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fillern dette kan du. :D

Når har du tenkt å åpne "sjappe" i vårt område da? Skulle gjerne hatt litt lokal hjelp vet du. Prøver febrilsk å oveleve vintern Bimmern og jeg. Blir mest kvasi løsninger. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: åh det var da så lite

Fy fillern dette kan du. :D

Når har du tenkt å åpne "sjappe" i vårt område da? Skulle gjerne hatt litt lokal hjelp vet du. Prøver febrilsk å oveleve vintern Bimmern og jeg. Blir mest kvasi løsninger. :blink:

Du får vel kjøpe litt av overskudslageret til Bernhard tenker jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar
Fy fillern dette kan du. :D

Når har du tenkt å åpne "sjappe" i vårt område da? Skulle gjerne hatt litt lokal hjelp vet du. Prøver febrilsk å oveleve vintern Bimmern og jeg. Blir mest kvasi løsninger. :blink:

Kanskje vi får starte en avdeling her på T/H da gjohn ?

Har planer om garasjeprosjekt jeg. Og du kommer med testobjekt , he he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ole Gunnar
Er nok riktig Arne, touran ble veldig blank, men manglet litt dybde og wetness. Men husk dette er en teflon voks.

Ezyme ga en dyp og våt look ja! Godt øye gamle gutt :D

Fantastisk blanke begge to og den dype wetlooken på Boraen er jo helt rå...

Dette skal snart prøves ut her i gården :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi får starte en avdeling her på T/H da gjohn ?

Har planer om garasjeprosjekt jeg. Og du kommer med testobjekt , he he..

Gleder meg. Kommer med en gang vet du. Bygg stor garsje da, hehe. Kanskje vi kan lure Ketil nedover også. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexgtturbo

Slutt med det der, no "må" eg ha E-zyme endå mer enn før..... hehe

Og ja fantastisk bra, eg personlig likte best finishen med ezyme, men rød er en farge som blir utrolig dyp og wet av så å si ingenting og då. No skal det jo og sies at eg vet at den var strøken den boraen før du i det hele tatt hadde tillatt voks å treffe lakken B) Godt jobbet!

Endret av Lexgtturbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

Støkent stykke arbeide dette her..

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Alle skal bort, hehe!

Boran er forresten ikke strøken i lakken, ikke hatt tid til skikkelig swirls removing. Får nærmere våren.

Ang Endurance, skal en brukes med et infrarødt lys, men ikke fått det enda. La på som en vanlig voks og lot den stå på i 15-20min. Kjenner den er litt tyngre å jobbe med en andre sv vokser.

th_MOV01929.jpg

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle skal bort, hehe!

Boran er forresten ikke strøken i lakken, ikke hatt tid til skikkelig swirls removing. Får nærmere våren.

Ang Endurance, skal en brukes med et infrarødt lys, men ikke fått det enda. La på som en vanlig voks og lot den stå på i 15-20min. Kjenner den er litt tyngre å jobbe med en andre sv vokser.

th_MOV01929.jpg

Si meg - er det eget Sveitservoks-vann du heller på for å teste der eller? :) Venstrehåndstappet fra en gammel isbre i de Sveitsiske alper?

Endret av Torby

mvh
Torbjørn

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...