Gå til innhold

Test av PolishAngel Viking Coat


tr86

Recommended Posts

På flasken står det:

Let dry for 45minutes (haze) etter den tiden tørket jeg av produkt.

Så skal den herde og ikke utsettes for vann på 2-3 timer.

Hos meg sto den inne resten av kvelden - ei natt og ble hentet formiddagen etter. Så ikke et fult døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Scandicshine.no

Takk for flott test :)

For å oppklare "primer", så sendte vi med Contour for å være sikker på at de som testet, gikk over lakken før påføring av Viking Coat.

Man kan legge Viking Coat på nypolert bil også, etter wipedown.

Her er link til Contour (mer info kommer)

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=953

www.scandicshine.no
Alt i bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for flott test :)

For å oppklare "primer", så sendte vi med Contour for å være sikker på at de som testet, gikk over lakken før påføring av Viking Coat.

Man kan legge Viking Coat på nypolert bil også, etter wipedown.

Her er link til Contour (mer info kommer)

http://scandicshine.no/index.php?route=product/product&product_id=953

Takk for det:-)

Men da er spørsmål vedr Primer oppklart! Det var hvertfall en fryd å bruke den også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...

Har noen gjort seg noen langtidserfaringer av dette produktet? Jeg er på jakt etter noe som virkelig klarer å holde vinteren igjennom for meg som kjører 40.000km i året med mange mil i saltsuppe på motorveier. Ønsker noe som er lett å jobbe med, og som holder lengre en Swissvax Shield uten vedlikehold med Wet Coat osv.. 

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
12.2.2018 - 10.59, KennethR skrev:

Har noen gjort seg noen langtidserfaringer av dette produktet? Jeg er på jakt etter noe som virkelig klarer å holde vinteren igjennom for meg som kjører 40.000km i året med mange mil i saltsuppe på motorveier. Ønsker noe som er lett å jobbe med, og som holder lengre en Swissvax Shield uten vedlikehold med Wet Coat osv.. 

La Fusso på min bil våren 2017. Den holdt seg helt frem til mars 2018 da jeg fikk en spray Viking Spritz jeg måtte prøve.

Polerte da ned panseret. 

Prøvde forøvring å legge Viking Spritz over Auto finesse Temptation (som er en voks), dette funket meget dårlig. Virket som bilen dro til seg mer støv enn vanlig.

Den siden på bilen hvor det var Fusso var den fortsatt veldig glatt uten noen form for nupper.

 

Har kjøpt en flaske med Viking Coat som jeg skal vedlikeholde med Viking Spritz. Veldig spent på resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
12.4.2018 - 9.46, Panzerlol skrev:

La Fusso på min bil våren 2017. Den holdt seg helt frem til mars 2018 da jeg fikk en spray Viking Spritz jeg måtte prøve.

Polerte da ned panseret. 

Prøvde forøvring å legge Viking Spritz over Auto finesse Temptation (som er en voks), dette funket meget dårlig. Virket som bilen dro til seg mer støv enn vanlig.

Den siden på bilen hvor det var Fusso var den fortsatt veldig glatt uten noen form for nupper.

 

Har kjøpt en flaske med Viking Coat som jeg skal vedlikeholde med Viking Spritz. Veldig spent på resultatet.

Kom gjerne med opptatering om erfaringer @Panzerlol. Vurderer å kjøpe og legge denne til høsten med Escalate Lotion før Viking Coat, og eventuelt vedlikeholde med Viking Spritz. 

2018 Tesla Model S 75D - Deep Blue Metallic

2016 Ducati Panigale 1299S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...