Gå til innhold

Rimelig Felgvoks?


Polestar_01

Recommended Posts

https://www.youtube.com/watch?v=Tdd-9sWVToIhttps://www.youtube.com/watch?v=2FFRN-0pYQ8https://www.youtube.com/watch?v=fzoWwGSvheQ

Etter min mening burde Collinite 845 bli årets årets bilpleieprodukt, med tanke på holdbarhet og pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i Autobahn, 845 varer lenger og er rimligere. Jeg bruker begge to, men du trenger bare 845.

Nåja.. På ene bilen min med 845 var det dårlig igjen halvveis i vintersesongen i fjor, mens den andre med autobahn var liv i når sommerhjula skulle på.

845 er en vinner mtp pris, men hos meg er den ikke en vinner dersom man ser bort i fra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Autobahn er sikkert vel og bra, og sikkert drøy i bruk. men vil ikke legge så mye penger i det på denne bilen.

er ikke krise om det ikke varer mer enn 3 mnd.. bare jeg slipper gjøre dette 1 gang i mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt begge, Autobahn er diggere å legge, men holdbarheten veier ikke opp i forhold til pris. Jeg bruker bare Gtechniq C5 på min egen bil og den er helt latterlig mye bedre enn 845 o Autobahn. Trådstarter ville ha billig og bra, da er etter min mening 845 best. Ingen tvil om at Autobahn er diggere som sagt.

Nåja.. På ene bilen min med 845 var det dårlig igjen halvveis i vintersesongen i fjor, mens den andre med autobahn var liv i når sommerhjula skulle på.

845 er en vinner mtp pris, men hos meg er den ikke en vinner dersom man ser bort i fra pris.

På to foskjellige biler vil bruksmønster, design på felger, antall vask, og lakk ha en innvirkning på holdbarhet på LSP, akkurat som på billakk.

Så det er ikke helt sammenlignbart, men en pekepinn kan det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

Trenger ikke et produkt som må klare begge deler, men ser bare på videon at det er prøvd ut..

Hva anbefaler du til glass da? bruker Autoglym fast glass til rens, men bruker ingen coating.. kikket på rainx og Car Pro flyby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på video som blir linket til her at det er blitt brukt collinite 845 på glass også.

er dette virkelig å anbefale til både felger og glass?

Selv bruker jeg ikke noe voks eller coating på frontruta, da noe oppleve en grå hinne. Men på de andre rutene bruker jeg Gtechniq C5, men ser ingen problem med å bruke Collinite 845 på de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å bruke 845 på bak og sideruter, men det kan bli litt skjolder. Anbefaler G5 den er supert på alle ruter. Håper virkelig ikke du bruker C5 på rutene Rotiform, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem å bruke 845 på bak og sideruter, men det kan bli litt skjolder. Anbefaler G5 den er supert på alle ruter. Håper virkelig ikke du bruker C5 på rutene Rotiform, hehe :)

Nei, skrive leif G5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polestar_01

30 sek er vel og bra det, men om behandlingen tar 5 min gjør meg ingenting, så lenge produktet holder en stund og virker.

vil ikke ha noe som legger en hinne, skal ha skikkelig sikt uten noe klabb og babb.

G5 noteres :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har som sagt begge, Autobahn er diggere å legge, men holdbarheten veier ikke opp i forhold til pris. Jeg bruker bare Gtechniq C5 på min egen bil og den er helt latterlig mye bedre enn 845 o Autobahn. Trådstarter ville ha billig og bra, da er etter min mening 845 best. Ingen tvil om at Autobahn er diggere som sagt. På to foskjellige biler vil bruksmønster, design på felger, antall vask, og lakk ha en innvirkning på holdbarhet på LSP, akkurat som på billakk.Så det er ikke helt sammenlignbart, men en pekepinn kan det være.

Vel, hvis det er nøyaktig like felger, og samme type bil. Og den i tillegg brukes på ca 80-90% lik reiserute ift jobb/hjem?

Vil påstå at det i mitt tilfelle er tett på veldig relevant.

845 er bra, og ift pris er det meget bra. Jeg bare delte min erfaring som går på at 845 ikke har gitt de aller største aha opplevelsene hos meg. Bruker den Forøvrig iblant til felger enda, men erfaringen er at autobahn i snitt varer lenger.

C5 er jo Forøvrig kanon!

Endret av tr86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...