Gå til innhold

kurs i hordaland?


longbow

Recommended Posts

Er det noen som vet om kurs det er planlagt noe kurs i hordaland i løpet av neste år? Er egentlig ganske åpen for det meste.

Endret av longbow

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Moderatorer
Christer

Vi har en plan, men trenger å finne et egnet lokale med plass til etpar biler og en haug med folk, samt mulighet til å bevege seg litt rundt.

Jeg har to mulige leads på lokaler i Bergen/Arna-området og Bergen/Åsane, Christer R snakket om et mulig lokale på Os, men så ble det plutselig sent på året og nå er det plutselig jul og sånn, så ting er littegrann på hold for øyeblikket. Vi har ikke glemt dette :)

  • DCN Poeng 1

It's not the end of the world, but you can see it from here.

Samlede Werx | Bilpleielogg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg tenker meg om kan eg muligens skaffe ett svært lokale, ( tror løfte bukkene er vekke, men la gå ) og en bil om ikkje annet.

IGL Kenzo master installer

 

Sertifisert Scholl Concepts Bilpleier.

Sertifisert Polishangel Bilpleier.

 

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvis jeg klarer å klemme det inn mellom snørr, bleier og sure blikk fra dragen er jeg klar

Min Produktlogg   Bilpleielogg                                                                                              [twitter]samfunnspsyk[/twitter]
 
2013 BMW 525d XDrive

2013 Ford S-Max 2.0 Titanium S
2012 Ford Fiesta 1.25
2011 Mazda 6
2006 Mervedes E 320 CDI Avantgarde
1999 Volvo V70 2.0LT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Må ta med at det ikke er toalettfasiliteter eller oppvarming. Vann og strøm selvfølgelig. Bruker lokalene det meste av året når temperaturen tillater det. God plass til mange biler utenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toalettfasiliteter er egentlig et must hvis man skal stå og holde på i 10-16 timer over to dager

. Ser den. Hadde det bare vært bimmelim kunne det gjøres bak i skogen, men bommelom trenger en porselen til
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hei. Jeg er arbeidsleder i et firma på Askøy som heter Trigger jobb As. Jeg har ansvar for vår bilpleieavdeling som holder til sentralt på Kleppestø (10 min fra Bergen sentrum)Vi har alle fasiliteter mht lokale. Oppvarmet lokale,2 løftebukker og alt av maskiner og utstyr som er nødvendig. Jeg stiller lokale til disposisjon hvis det kommer noen seriøse aktører og holder kurs.

  • DCN Poeng 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...