Gå til innhold

Verdensrekord!!!


olav framvik

Recommended Posts

olav framvik

Hei. På lørdag så skal min arbeidsgiver Sør-tre i sammarbeid med Svea prøve å sette ny verdensrekord i fyrverkeri. Over 550.000 raketter skal fyres av på 6 minutter. Den forrige rekorden var i Dubai og var på nesten 480.000 raketter. Så er du på sørlandet nå på lørdag så kan du få med deg noe spesiellt i Søgne...sjekk verdens største fyrverkeri på facebook for detaljer....

Hilsen Olav Framvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olav framvik

Blir 1500 raketter i sekundet......Er selv på julebord med brannvesenet og skal se på fra stasjonen....De lokale rallyheltene frustøl og try skal hoppe ut på jordet med bilene sine og og kappkjøre rundt fyrverkeriet. Den av de som vinner skal få æren av å trykke på startknappen kl 18:00...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Blir 1500 raketter i sekundet......Er selv på julebord med brannvesenet og skal se på fra stasjonen....De lokale rallyheltene frustøl og try skal hoppe ut på jordet med bilene sine og og kappkjøre rundt fyrverkeriet. Den av de som vinner skal få æren av å trykke på startknappen kl 18:00...

Dårlig planlagt at brannvesenet har julebord når det skal sendes opp en halv million raketter. :P

Regner med det gikk fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg sto der i noen minutter på veien å kikka før jeg fikk følelsen av at dette faktisk kun ble forsøk på verdens største antall raketter i lufta, og ikke verdens BESTE fyrverkeri. Det ga en liten skuffelse men hallo, gratis morro for alle. noen vil alltid klage men de om det. Jeg er bare glad jeg bor 8 km unna og ikke kommer fra andre kanter av landet for å se.

Trafikkorken var episk før og etter rakettene. Folk parkerte i midtrabatten på E39. Ikke rart når politi ikke var i sikte, de gikk vel alle i sivil med våpen nå etter de nye direktivene :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
olav framvik

Hehe, jeg sto der i noen minutter på veien å kikka før jeg fikk følelsen av at dette faktisk kun ble forsøk på verdens største antall raketter i lufta, og ikke verdens BESTE fyrverkeri. Det ga en liten skuffelse men hallo, gratis morro for alle. noen vil alltid klage men de om det. Jeg er bare glad jeg bor 8 km unna og ikke kommer fra andre kanter av landet for å se.

Trafikkorken var episk før og etter rakettene. Folk parkerte i midtrabatten på E39. Ikke rart når politi ikke var i sikte, de gikk vel alle i sivil med våpen nå etter de nye direktivene :ph34r:

Ja det var antall raketter som var rekordforsøket. Og det klarte vi. Og det var helt rått å stå 50 meter unna når det pågikk som værst. Sør-tre er jo bare en liten bedrift så da sier det seg selv at en ikke kan kjøre på med mange millioner med kroner for å få til skikkelig klasse fyrverkeri. Men hvis Dubai vil prøve å ta tilbake rekorden så har de sikkert råd til å ta i skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...