Bjerknez 181 Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Noen relativt ferske bilder av nysykkelen 3 Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skydancer 162 Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Nice Siter Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.Skydancer Detail Skydancer Detail på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 13 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Den er allerede noe modifisert med Arrow effektpotte, bellypan, justerbare hendler, varmeholker etc. Men planen er å flytte opp skiltet bak, legge opp 12V til styret samt få tak i en baggasjeløsning Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 649 Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Fin sykkel! Siter Facebook & Hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 13 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Takk for det Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skydancer 162 Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Den er allerede noe modifisert med Arrow effektpotte, bellypan, justerbare hendler, varmeholker etc. Men planen er å flytte opp skiltet bak, legge opp 12V til styret samt få tak i en baggasjeløsning Tøff er den hvertfall! Gir du oss oppdateringer fremover? Siter Max Protect Certified Instructor & Max Protect Certified Detailer Audi A4 2.0 Tdi, S-line, "09 modell.Skydancer Detail Skydancer Detail på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 13 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Jada, skal prøve å huske på det, men det blir nok et vinterprosjekt dette, så tar nok litt tid Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Bad ass Triumph, I like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 13 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Hehe, ja jeg synes den skiller seg litt ut i forhold til andre sykler Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi S8 4 829 Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Meget rå den der! Siter Max Protect Certified Instructor Max Protect Certified Detailer Grindvikas Gnikkebu samlede S&S Følg oss på Facebook Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 13 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Joda, tøff den. Synes jeg vertfall Jeg er en ganske fersk motorsyklist, men fy faen å det går! Var en unggutt i splitter ny Golf GTI som prøvde seg på E6 for moen uker siden. Kjørte rundt han to ganger før han ga seg. Uhyre morsomt! Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveInline 326 Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Gratulerer med flott sykkel! Deilig fargekombinasjon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderst 1 918 Skrevet 13 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Flott sykkel. Har du solgt A-klassen? Siter ✓ 18' Tesla Model S 75D X 22' Mercedes-Benz EQE43 AMG X 22' Mercedes-Benz EQC 400 AMG 4matic X 08' Mercedes-Benz E220 CDI Elegance Alexander's bilpleielogg X 03' Mercedes-Benz E220 CDI Avantgarde Alexander's S&S oversikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 13 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13 November, 2014 Ja, den ble brått kjedelig å kjøre etter at jeg fikk sykkel, så bilinteressen er på et absolutt bunn nivå blitt. Kjøpte oss heller en konebil. Nærmere sagt en UP! Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freakshow87 4 Skrevet 14 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 14 November, 2014 Åh, den var rå gitt. Flott fargekombo, som nevnt over. Grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Admins truhaa 1 547 Skrevet 14 November, 2014 Admins Rapporter Share Skrevet 14 November, 2014 Flere som fort ser en UP, når en har kjøpt sykkel Så grom ut denne her, likte godt farge komboen Siter Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.-Thomas A Edison Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 14 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14 November, 2014 Hehe, ja. Stort sett alt av gateproduserte biler blir jo parkert når man har sykkel og følelsen av å ha slike krefter er bare enorm Joda, det finnes sykler med mer krefter enn min også, men det er en begrensning på hvor fort man klarer og komme fra 0-100 på to hjul så akkurat denne øvelsen er det ikke stor forskjell på nesten uansett sykkel. Forskjellen ligger i hvor fort man kommer fra 150km/t til 300km/t. Det er her man kjenner forskjellen hvis man kjøper litt mer kubikk. Dessuten så betyr ofte mer kubikk større og tyngre sykkel også. Uansett... utrolig artig Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johime(joakim) 480 Skrevet 14 November, 2014 Rapporter Share Skrevet 14 November, 2014 For en rå sykkel, Triumph sykkler har til nå vært gamle cruise sykkler. Men denne falt virkelig i smak Sikkert heftigere sykkler ute å går men strengt tatt. Hvor ofte akselererer man fra 150 til 300 i den "normale" bruken ? Siter Kjører en teakbrun Audi A1 1.4TFSI Følg meg på facebook S&S #1 Toyota Rav4, S&S #2 Skoda Fabia STV, S&S #3 BMW 320Stv 2009, S&S #4 Opel Insignia 2013, S&S #5 Audi A6 1999, S&S #6 Saab 9-5 2010, S&S #7 VW Jetta 2006,S&S #8 Bmw 318D 2002 S&S #9 Audi A4 1.8TQ 2012, S&S #10 Rapido 985F 2004, S&S #11 Toyota Hilux 2012, S&S #12 Toyota MR2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez 181 Skrevet 14 November, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14 November, 2014 Sykkelen min har vel en toppfart på rundt 240km/t tenker jeg (noe som for all del er mer enn fort nok på en motorsykkel) men den tar igjen på bunndrag og aksellerasjon. Den er som sagt like rask fra 0-100 som alle andre sykler (R- eller ikke). Triumph Street Triple R har også vunnet ALLE tester jeg har sett. Street Triple virker også påkostet og gjennomført i forhold til andre sykler i samme segment med smarte og påkostede lønsinger. I mine øyne mc verdens svar på BMW. De fleste som ikke har noe kjennskap til motorsykler har jo stort sett hørt om Yamaha/Suzuki/Honda/Harley og stort sett er det de tre førstnevnte, gjerne i R-utgave som er mest aktuell for førstegangskjøpere. Derfor er det ikke overraskende at det ofte er slike sykler som står høyt i kurs blandt ungdom og fartsglade. Ekstra morsomt er det derfor hvis jeg får noen lyskryssdueller med slike sykler, for med mitt høye moment på lave turtall vil jeg vinne stort sett hver gang, sett at sjaførene har de samme egenskapene så klart. Lyden i sykkelen er også helt formidabel (selv orginalt). En stock R-sykkel høres kjedelig ut i forhold. Vertfall i mine øyne/ører. Den lave vekten på 183kg. tillsier også at dem faktisk har brukt litt penger på dette. En vanlig Suzuki GSX650F til 120.000,- (ny) veier hele 70kg. mer enn Street Tripelen. Det blir nesten som å kjøre men en ekstra person på sykkelen. GSX650F mangler også bunndrag under 6.000rpm. Street Triplen drar javnt fra 2-3.000 og opp til 13.000rpm (mer eller mindre) Så i bunn og grunn en sykkel som har stort sett alt. Yamaha MT09 er vel kanskje den argeste konkurrenten, men den fremstår i mine øyne som "billig" i forhold. Middelmådige dempere etc. Jaja, nok skryt fra min side... jeg følte bare at jeg måtte trå til litt Siter Velkommen til min blogg: www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Bli med i samtalen
Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.