Gå til innhold

Coating og lagring av åpnede coating flasker.


johime(joakim)

Recommended Posts

johime(joakim)

Tenkte jeg skulle begynne å tilby kundene mine coating av bilene sine. Har ikke lagt så mye tanker i hvilken type jeg skulle tilby dem så noen innspill kunne vært kjekt.

Har kun erfaring i Carpro Cquartz Uk som jeg syns var enkel i bruk.

Tror selv jeg skal ha noe mere tyngde på Coating fronten før jeg våger meg ut på modesta og produkter av det kalibret. Men noe lignende Cquartz må da være fint å kan tilby i starten.

Ser at di fleste coatingene ikke kan lagres vis flasken er åpnet, er det noen dette fungerer bra med?

Gyeon, Cquartz etc. Eventuelt noen spesielle måter disse kan lagres på slik at man slipper å sløse mye penger på overskudds produkt som går i søppeldunken?

-Joakim-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

johime(joakim)

Har en skvett cquatz UK igjen. Kan dette brukes eller er det bare å kaste?

Takk for tipset David, Skal se litt mer på max protect. UNC-R mye vanskeligere å legge en V2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DavidRS

Har en skvett cquatz UK igjen. Kan dette brukes eller er det bare å kaste?

Takk for tipset David, Skal se litt mer på max protect. UNC-R mye vanskeligere å legge en V2?

Neida. Bare legg små områder, ikke for tynt, og buff umiddelbart. [emoji106]

Gyeon Mohs kan oppbevares lenge selv etter åpning(må selvsagt lokkes igjennom skikkelig under lagring). Skal vist stå mørkt og tørt.

Ikke så altfor lenge. Jeg og Polishduden har testet. [emoji4]

Et utvalg S&S: Ferrari 458, Lamborghini Gallardo 1 og 2Lamborghini Murcielago LP640-4Porsche 911 996 GT2, Tesla Model S P85D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...