Gå til innhold

Rupes roterende


Mortenn200

Recommended Posts

Noen som har prøvd Rupes sin roterende LH18ENS? hvordan er den i forhold til flex sin roterende? ser den er betraktelig mye billigere ( ca. 2K ). anbefalinger folkens? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ha nå hatt Rupes sin roterende i 3 år og er svært godt fornøyd, jeg ser det er noen som sier den slakker av for vekt, men min og var noe tull med reguleringa på, jeg fikk tatt det med Rune hos holgers og byttet maskinen etter ca 1 uke. Etter jeg fikk den har jeg ikke hatt noe problemer og jeg kan godt legge all min vekt på maskina uten at den sakker av.

Etter min mening en god maskin med godt grep og enkel og stabil regulering av fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar :) vet du noe om hvordan korigeringsevnen er contra flex? ser liksom ikke vits i og legge 2000 ekstra om det ikke er noen vesentlige forskjeller på disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pejourdan

Har bestilt en slik og får den på mandag.

Tok opp saken i denne tråden: http://www.detailersclub.no/forum/topic/22372-roterende-maskin-anbefaling/

Dersom du skal ha en Rupes roterende til 2.790,- så bør du handle kjapt da jeg fikk beskjed om at prisene skal økes betraktelig på Rupes maskinen. NY veiledende pris skal ligge på rundt 3.500,-.

It´s all about the details!

Bilpleielogg
Jourdan´s Automobile Spa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar :) vet du noe om hvordan korigeringsevnen er contra flex? ser liksom ikke vits i og legge 2000 ekstra om det ikke er noen vesentlige forskjeller på disse.

Korrigeringsevnen er lik. Produkt og fører styrer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...