Gå til innhold

"Norges mest besøkte bilpleie side !"


Øivind

Recommended Posts

Mange flotte orddelingsfeil der inne! :lol:

"Husk at det visuelle inntrykk ved bil kjøp ut gjør hele 70-80 % av beslutningsprosessen."

"Ut gjør"? Er det mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Jeg syns det blir litt for dumt når man lager en "liksom-nøytral" side og så er den drevet av en importør av bilpleie... Blir som om vi skulle drevet DCN og linket kun til tester hvor våre produkter kommer godt ut og selvfølgelig link til vår egen butikk. Så krydrer vi med litt barnestoltester, bilforhandlerlinker og diverse.. <_<

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Etter hva jeg har blitt fortalt så drives den av (eller er initiert av) Remitek AS - Importør av Autoboss.. Ikke skyt meg om jeg mot formodning har blitt feilinformert...

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Swissvax / Dag

Holder muligheten åpen for at jeg tar feil her ;) Jeg syns uansett at om man skal bygge opp en slik side så bør det gjøres langt ryddigere enn dette (og da tenker jeg ikke på layout) eller rett og slett være mer åpen på at dette er kjøpt og betalt.. Når man trykker på en gitt bilpleietest så lander man i Autoboss sin nettbutikk...

www.swissvax.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man trykker på en gitt bilpleietest så lander man i Autoboss sin nettbutikk...

Det var jo seriøst.. ikke rart det er så sinnsykt mye trafikk på den siten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ClearCoatChristR
Mange flotte orddelingsfeil der inne! :lol:

"Husk at det visuelle inntrykk ved bil kjøp ut gjør hele 70-80 % av beslutningsprosessen."

"Ut gjør"? Er det mulig...

Bil kjøp er ganske grov den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra bildet som er øverst på siden når man klikker på forum (masse jenter med svamp og gutter i bar overs) så regner jeg ikke det som et seriøst forum :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK

(noter: ikke nakene damer med svamp i banner på DCN)

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK, så "nakne damer med washmitts og gritguard" er ok.... svampen dere ikke liker da?

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...