Gå til innhold

Rebel Blue Volvo V60 R-Design 2015


RebelBlue

Recommended Posts

Ja, da var det tid for å dele noen bilder av familiens nye kjærlighet. Jeg er helt ny på dette forumet og har allerede brukt utallige timer på å lese S&S og guider og alt som kan være nyttig for å holde den fin! :D

Først og fremst kan jeg fortelle at det er en Volvo V60 R-Design Automat. Fargen heter Rebel Blue og kan vel sies å være en elsk/hat farge. (som vi selvfølgelig elsker!) :D
Skulle hatt flere og bedre bilder men været har ikke akkurat vært med meg i det siste.

Det første som møtte oss:

IMG_0261.jpg

IMG_0263.jpg

Også har jeg prøvd å ta noen bilder hjemme i gården:

IMG_0276.jpg

IMG_0275.jpg

Til slutt et par bilder tatt på hytta til instagram'n med masse filter og hurramegrundt:

IMG_0290.jpg

IMG_0291.jpg

Merket selv at dette ble skikkelig skrytetråd, men det er vel litt derfor kategorien er der :D Håper dere liker bilen og kom gjerne med tips til behandling hvis dere har erfaring med akkurat denne lakken osv!

:rolleyes:

  • DCN Poeng 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind G

Fantastisk flott bil. Jeg digger fargen!

Utifra de føtste bildene synes jeg det ser ut som du har kjøpt denne bilen på Bilservice på Pindsle (Sandefjord)?

Endret av Øyvind G
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk flott bil. Jeg digger fargen!

Utifra de føtste bildene synes jeg det ser ut som du har kjøpt denne bilen på Bilservice på Pindsle (Sandefjord)?

Hehe, takk, ja det stemmer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil, hvilken motor?

Takker ;) Det er nok en grunn til at jeg ikke sa så mye om det :) Det er nok en søt liten D3 Automat :D

Flott farge:)

Ja er litt greit å ha noe ikke alle andre har iallefall :)

Flott bil!

Takktakk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...