Gå til innhold

Felger


tr86

Recommended Posts

Har satt opp et tilbud på en 2015 BMW 320dA x-drive, og ønsker tips til felger.

Bilen blir helt kromfri (Pianolakk detaljer) og fargen blir estoril blue.

Synes BMW har kjedelige felger originalt og ønsker derfor å sjekke litt andre steder.

Str 19" ( vurderes helst da jeg tipper jeg vil bruke de som jeg kjøper med bilen vil vreges over på vintergummi, og bruke de andre felgene på sommerdekka den leveres med)

Liker veldig godt mørke felger; sort/sort matt, grå, gun metall, bronzeaktig you name it.. De skal ikke være vanlig alufarget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polarwheels.com - Bullet - gun metal. (den er litt bronseaktig)

Endret av Vårhus

Vårhus Bilpleie & Detailing
Swissvax Certified Detailer
Swisswax Certified Instructor

Carpro Proffesional Detailer
GTechniq Accredited Detailer
NAD - Nanolex Approved Detailer

S&S av noen av mine jobber:

Hvit Jaguar XF MV Agusta Brutale Rød Tesla Model S85 Audi S6Hvit Tesla Model S P85, Sort Tesla Model S 85, Rød Tesla Model S P85, Volvo XC70

Besøk gjerne facebook siden til Vårhus Bilpleie & Detailing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

bronze er pent på blått, ville styrt unna blanke svarte felger ihvertfall.. men er nå bare en personlig smak :)

Heller noe gunmetal, antrasitt etc for min del :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mørk bronze kan være veldig aktuelt. En slags grå/antrasitt også, som jeg Forøvrig har idag på en sort bil..

De må gjerne være mørke, altså ikke for lyse i fargen dersom de skal være grå/gunmetal/bronze

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zito WP111 billig og passer det meste :)

54004_Zito_WP111_9_5x20_Grafitt_Perfekt_

De var faktisk veldig kul!

Hvor fåes de kjøpt?

Avantgarde enzo(m510) i mørk utførelse?

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var faktisk veldig kul!

Hvor fåes de kjøpt?

Link?

Hos alle som selger felger fra bilprodukter.no Belle anbefalte denne selgeren Mdesign , fikk selv pris på disse og må se de var konkuranse dyktige på pris.

Egentlig er det dumt at vi ikke kan arrangere gruppekjøp, for vis vi hadde hvert 10-20 stykker som skulle ha felger fra samme leverandør så burde vi ha fått et bra tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Concker

Forøvrig billige felger i usa..

Jeg sparte over 4000kr på mine felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant noen fra Vertini jeg likte godt også,

Vertini dynesty slate grey

Om jeg tolket det riktig så fåes de i 19 og 20", men kun 20" som er konkav, som jo veldig riktig!

Endret av tr86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner de bare i blank sort, sølv og i hvite med litt sort..

Gammel katalog tror jeg, men det er helt sikkert noen her som selger zito og kan bekrefte dette. De finnes i alle fall i gunmetal. Ps disse går under forskjellige navn feks zito 935, i sverige zito xls, og i usa miro 111 osv så da er det bare å google litt. Hadde slike på min Audi A4 i 9,5x19 med 235/35 ble sykt mye strek.

Zito har jeg lest en del dårlig om, spesielt med dårlig lakk og det er ikke veldig gode felger, men kule å se på det er de så absolutt! :-)

ja de er billig så vis de blir stygge så kjøper man nye
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gammel katalog tror jeg, men det er helt sikkert noen her som selger zito og kan bekrefte dette. De finnes i alle fall i gunmetal. Ps disse går under forskjellige navn feks zito 935, i sverige zito xls, og i usa miro 111 osv så da er det bare å google litt. Hadde slike på min Audi A4 i 9,5x19 med 235/35 ble sykt mye strek. ja de er billig så vis de blir stygge så kjøper man nye

Strekk + run-flat dekk = ?

Bilen leveres med run-flat dekk, men kan velges uten (dog ingen reservehjul så ingen ulempe sånn sett med RF)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strekk + run-flat dekk = ?

Bilen leveres med run-flat dekk, men kan velges uten (dog ingen reservehjul så ingen ulempe sånn sett med RF)

Det er derfor man er NAF medlem :D

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere husker han her inne som skulle kjøpe felger til Porschen sin fra P&R så ville jeg tenkt meg meget godt om...

Dårlig erfaring?

Zito burde vell holde noen år med DCN silkehansker vel, de har vel noen form for reklamasjonsrett på nye felger også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det snakk om spesialbestilte Rotiform felger til 35000 og da er P&R importør og eneste forhandler i norge. Zito selges hos mange og P&R er ikke billigst for å si det slik. :) Men dette har vel ikke noe med kvaliteten på felgene å gjøre?

Endret av Rotiform
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...