Gå til innhold

Flytting til ny server 05.03.09


Dennis

Recommended Posts

  • Admins

kl 01:00 i natt blir siden flyttet til en bedre server. Siden kommer opp igjen en gang mellom 08:00-8:30 i morgen tidlig.

Så nattdyrene må klare seg uten DCN i natt :P

Takker alle som har blitt VIP medlem, som hjelper til å holde siden i gang, og gjøre siden bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
truhaa

OK, bare å legge seg til normal tid da for en gangs skyld... blir det unger av dette Dennis er det din skyld.... får late som jeg sovner bråfort...

ja bra med bedre plass...

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time.
-Thomas A Edison

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Forhandlere
Bernhard
OK, bare å legge seg til normal tid da for en gangs skyld... blir det unger av dette Dennis er det din skyld.... får late som jeg sovner bråfort...

ja bra med bedre plass...

LØGNER...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Flyttingen ble gjort i løpet av natten, og alt ser nå ut til å funke bra :) Men hvis noen opplever problemer som kan ha noe med flyttingen til ny server å gjøre så si i fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins

Flere har nok hadd problemer med å komme inn på sidene idag. Dette skyldes at den tar en del tid før DNS blir oppdatert, slik at URL www.detailersclub.no peker til riktig server.

Derfor kom mange ikke inn på riktig side men den gamle. Hvem som kom inn, og ikke er avhenging av hvilken Internett leverandør de har, siden alle ikke oppdaterer DNS likt.

Så må bare beklage til de som ikke har kommet inn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Derfor det var så lite folk her ja :P

ja :P, skjønte det ikke først selv. Funka fint på jobben, men hjemme kom jeg plutselig inn på den gamle hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Var kun 2 medlemmer til her når jeg logget inn i dag, trur nesten det er noe av det minste jeg har sett :P

Hvilken internett leverandør har du?

Har telenor her hjemme og her kom ikke siden opp slik som den skulle før ca 18 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
Vitnett :P

Lokal levreandør, usikker på hvem de bruker videre

Hehe okei, raskt var de iallefall :)

Men trur alle skal komme inn på sidene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Admins
:( fint med to forum da :P

Da hadde det bare blitt tull, noen postet på dette forumet og noen på det andre hehe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan poste nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, Logg inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn innhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din link har automatisk blitt innebygd.   Vis som link i stede for

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Fjern innhold

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...